728 x 90

ترس و نگرانی رژیم ایران از حمله احتمالی اسراییل به حزب‌الله

کمال خرازی
کمال خرازی

کمال خرازی مشاور خامنه‌ای سه‌شنبه ۱۲ تیر، ضمن حمایت تمام‌عیار از حزب‌الله لبنان به‌عنوان نیروی نیابتی رژیم ایران اعلام کرد در صورت حمله اسراییل به لبنان با تمام امکانات و ابزارها از حزب‌الله لبنان حمایت به‌عمل خواهد آ‌ورد.

فاینشنال تایمز به‌نقل از خرازی نوشت، که وی گفته است حمله گسترده به لبنان به یک "جنگ فراگیر منطقه‌ای" منجر خواهد شد.

خرازی گفت: «احتمال گسترش جنگ به کل منطقه، به‌طوری که همه کشورها از جمله ایران درگیر آن شوند، وجود دارد؛ و در این شرایط ما گزینه‌یی جز حمایت از حزب‌الله نخواهیم داشت».
پیش از این روزنامه فایننشال تایمز گزارش داده بود که "مقامات ارشد آمریکایی در تلاش برای دستیابی به توافقی میان اسراییل و لبنان هستند".

خرازی گفت: «در این شرایط، ما چاره‌ای جز حمایت از حزب‌الله از هر طریقی نداریم».

وی افزود: «گسترش جنگ به نفع هیچ‌کس نیست، نه ایران و نه آمریکا».

سخنان خرازی در حالیست که پیش‌تر شماری از کشورهای منطقه علیه حمله موشکی و پهپادی رژیم ایران به اسرائیل موضع گرفتند و در خنثی سازی این عملیات کمک کرده بودند.
شایان یادآوری است که رژیم ایران جنگ‌افروزی در منطقه خاورمیانه را به‌عنوان برون رفتی از بحرانهای مرگبار و رو به افزایش داخلی، پیش روی خود قرار داده است و هم‌اکنون اکثر کشورهای منطقه و جهان رژیم ایران را به‌عنوان سرمار و منشاء جنگ‌افروزی در منطقه قلمداد می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7955a40-3336-4ccb-9bea-01f517df1f7e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات