728 x 90

ترس نظام از پیوند مجاهدین با اعتراضات و اعتصابات

ترس نظام  از پیوند مجاهدین با اعتراضات و اعتصابات
ترس نظام از پیوند مجاهدین با اعتراضات و اعتصابات

 

حکومت آخوندی در هراس از پیوند مجاهدین و خیزشها و اعتراضات و اعتصابات مردم به ستوه آمده به دجالبازیهای رسوا و سرکوبگرانه علیه معترضان روی آورده است.

معاون سیاسی استاندار رژیم در خراساًن رضوی، با یاوه سرایی درباره خواسته‌های برحق کامیون‌داران اعتصابی گفت: کامیون‌داران باید بدانند کانال‌هایی که این فراخوانها را منتشر کردند، وابسته به منافقین و ضد انقلاب بودند. آنها عده‌یی را در همین تلگرام و شبکه‌های مختلف تحریک کردند که با سنگ پرانی و ایجاد مانع در جاده‌ها برای کامیون‌داران مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت کنند.

این کارگزار وحشت‌زده‌ٔ رژیم، همچنین گفت: اقدامات و مزاحمتهای جاده‌ای از سوی عده‌یی اجیرشده توسط دشمن بعد از عدم اجابت کامیون‌داران و برای ایجاد واهمه و رعب و وحشت میان آنها صورت گرفت.

 

نگرانی صادق لاریجانی

آخوند صادق لاریجانی، رئیس دزد و غارتگر قضاییه خامنه‌ای نیز با نگرانی گفت: ممکن است دشمن افرادی را اجیر کند که از مطالبات مردم سوء‌استفاده کرده و برخی اعتراضات را به انحراف بکشانند. ما باید به هوش باشیم. اقدام به موقع و سریع برای حل مشکلات، از موج سواری دشمن جلوگیری می‌کند. جنس مطالبات کامیون‌داران از جنس برهم زدن امنیت حمل‌‌ و نقل جاده‌ای و تخریب خودروها نیست. چنین اقداماتی نشان می‌دهد که جریانهای دیگری می‌خواهند بر موج مطالبات مردم سوار شوند.

 

محسنی اژه‌ای و وحشت از اعتصاب کامیونداران

آخوند جنایتکار اژه‌ای، سخنگوی دستگاه قضایی رژیم نیز در ادامه وحشت رژیم از اعتصابات گسترده کامیونداران، به تهدید علیه کامیون‌داران متوسل شد و گفت:

کسانی که الآن دارند خدمت‌رسانی می‌کنند در بخش حمل و نقل، افرادی هستند متأسفانه به تحریک دشمن، اینها دارند خلل ایجاد می‌کنند در امر نقل و انتقال در جهت خدمت رسانی به مردم در خصوص حمل‌‌ و نقل کالا. کسانی که این اقدامات رو انجام میدند، به‌خصوص اونهایی که تهدید می‌کنند کامیون‌داران را و اونها که احیانا مزاحمشون میشند در مسیر و جلوگیری می‌کنند از تردد اونها بدانند که مجازات بسیار سختی به‌دنبال اونها هستش و به همه دادستانها گفته شده که با کمک نیروی انتظامی همه افرادی که از این طریق اخلال ایجاد می‌کنند تهدید ایجاد می‌کنند جلو ماشینها رو می‌گیرند احیانا با چوب و چماق و سنگ و غیره اینها موجب مزاحمت برای مردم بشند به هیچ‌وجه اغماض نکنند در دستگیری اینها، در مجازات اینها و هر چه سریع‌تر اینها را تعقیب بکنند و به مجازات برسانند.

 

حکومت آخوندی با گسترش اعتراضات کامیون‌داران دست به عقب‌نشینی زد و محمد شریعتمداری، وزیر دروغگوی صنعت رژیم با دستپاچگی ادعا کرد: در مهر ماه ۲۰۰میلیون دلار و از این به بعد هر ماه ۸۰میلیون دلار به تأمین لاستیک برای کامیون‌داران اختصاص پیدا می‌کند.

 

بیشتر بخوانید

عتصاب رانندگان کامیون در نهمین روز - ۹مهر۹۷

اعتصاب کامیون‌داران در نهمین روز خود در بسیاری شهرهای ایران ادامه دارد.

دستگیری بیش از ۱۲۰نفر از کامیون‌داران اعتصابی و تهدیدهای قضاییه و سپاه پاسداران با بی‌اعتنایی رانندگان اعتصابی کامیون روبه‌رو شده است و اعتصاب هم‌چنان ادامه دارد.

اعتصاب کامیون‌داران از روز اول مهر تا کنون بیش از ۲۵۸شهر کشور را در برگرفته است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران روز ۷مهر ۹۷ با صدور اطلاعیه‌یی درباره اعتصاب رانندگان کامیون اعلام کرد: اعتصاب سراسری کامیون‌داران در حالیکه وارد دومین هفته خود می‌شود، بحران در درون رژیم آخوندی را شدت بخشیده است و سرکردگان آن از استمرار و گسترش اعتصاب به‌شدت به وحشت افتاده‌اند. در همین رابطه خامنه‌ای، سردژخیم منتظری، دادستان کل رژیم را به صحنه فرستاد تا اعتصابگران را به اعدام تهدید کند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت سپس نمونه‌هایی از اظهارات تهدیدآمیز دادستان کل رژیم و همچنین سرکردگان ارگانهای سرکوبگر رژیم در شهرهای مختلف علیه رانندگان اعتصابی را نقل کرده است.

 

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران می‌افزاید:

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، با درود به اعتصابگران در سراسر ایران تهدیدهای رذیلانه آخوندها علیه رانندگان شریف و زحمتکش را نشان‌دهنده بحران فزاینده رژیم آخوندی توصیف کرد و گفت آخوندهای حاکم بزرگترین قطاع الطریق تاریخ ایران هستند که نه می‌خواهند و نه می‌توانند به‌ درخواستهای برحق رانندگان اعتصابی‌ پاسخ دهند. وی تمامی مراجع مدافع حقوق‌بشر را به اقدام برای آزادی دستگیر ‌شدگان فراخواند و از عموم مردم به‌ویژه جوانان خواست به حمایت از اعتصابگران بشتابند. وی افزود: تحقق این خواستها تنها با استقرار دموکراسی و حاکمیت مردم امکانپذیر است. رژیمی که زحمتکشان را به‌خاطر اعتصاب تهدید به اعدام می‌کند، باید از جامعه جهانی طرد شود.

 

اعتصاب رانندگان کامیون در هشتمین روز

حمایت بازاریان، کسبه و کارگران شهرهای مختلف از اعتصاب رانندگان کامیون

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b629e51-0f89-43c2-9e4f-b65fd4ecc152"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات