728 x 90

آخوند علم‌الهدی در وحشت از انفجار خشم جوانان:‌ جوانان نباید به خاطر بیکاری ناراحت شوند

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی

آخوند علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد در نمایش جمعه روز ۱۰بهمن ب انگرانی از انفجار خشم مردم به ویژه جوانان و لشکر بیکاران و گرسنگان گفت: وحشت از خیزش و شورش جوانان و لشکر بیکاران گفت: «شرایطی پیش آمده مشکلاتی به‌وجود آمده، به‌خاطر ندانم کاری و ضعف مدیریت هاست، در هر حال این نظام دچار یک سلسله مشکلات اجتماعی شدند کمبودها نارسایی‌ها، فشارهای معیشتی به‌وجود آمده، نبایستی مشکلات و این فشارها و این مضیقه‌های معیشتی خدای نکرده شما را ناامید کند و یا بر پیکره امید شما لطمه وارد کند».

امام جمعه خامنه‌ای در مشهد با وقاحت شرایط زمان قیام ضدسلطنتی را با شرایط امروز مردم مقایسه کرد و گفت: «مردم از نظر معیشت، از نظر زندگی در یک سختی و فشاری بودند که به هیچ‌وجه وضعیت امروز ما با آن روز قابل مقایسه نبود، امروز ما نبایستی در برابر این فشارهای معیشتی ناامید بشویم و خدای نکرده متزلزل بشویم در انقلابمان؟ چرا؟ چرا ما این جور کنیم؟ چرا ما ناراحت باشیم؟
نگذاریم خدای نکرده این فشارها این سختی‌ها این مضیقه‌های معیشتی، عزیزان ما را در مضیقه قرار بدهد. مخصوصاً نسل جوان با استعداد ما را خدای نکرده به ورطه ناامیدی بکشاند».


علم‌الهدی افزود: «این‌که الآن کارگر نمی‌داند آیا اصلاً تا آخر سال این کار ادامه دارد، زندگی زن و بچه‌اش اداره می‌شود یا نمی‌شود؟ این اضطراب کارگر این دغدغه کارگر در کار، این عدم امنیت کاری که برای کارگر هست، الآن در همین شهر ما بررسی که کردند در محیط کارخانجات، خانواده‌هایی که اینها می‌گویند آقا در خانواده ما که خانواده کارگری هم هستند می‌گویند در خانواده ما بعضی وقت ها پیش آمده که حتی یک نفر هم شاغل نبوده، ۲۲% خانواده‌های کارگری و عائله و تبار کارگر در همین شهر ما ۲۲درصد اش می‌گوید آقا در ایام سال همه سال ما شاغل نبودیم با این‌که کارگر هستیم».


آخوند علم‌الهدی به اشاره به فسادی که سراپای رژیم را فراگرفته گفت: «امروز دیگر هر شرکتی هر نهادی برای خودش یک مرکز تفریحی دارد برای افراد خانواده زیرمجموعه‌اش این کارگر نقطه تفریحی‌اش کجاست؟ ابزار رفاه خانواده او چه هست در طول سال؟ نه ابزار رفاه؛ کار به جایی رسیده که در رزق شبانه روزش هم تأمین ندارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a6d8d08-3897-4270-9309-668749403818"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات