728 x 90

ترس و سراسیمگی رژیم از تحولات منطقه به‌دنبال مانور جنگی در مرز با آذربایجان، دم زدن خامنه‌ای از عقلانیت و منطق!

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع ۱۱مهر
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع ۱۱مهر

به‌دنبال مانور جنگی روز جمعه در نزدیکی قره باغ در مرز جمهوری آذربایجان و بالا‌گرفتن تنش و بحران، روز یکشنبه ۱۱مهر خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع در جمعی از مزدوران نظامی رژیم، با ابراز ترس و نگرانی از تحولات منطقه، به دم زدن از منطق و عقلانیت برای حل مسائل پرداخت.

خامنه‌ای ۱۱مهر۱۴۰۰:

این حوادثی هم که در شمال غربی کشور ما در بعضی از همسایه‌ها در جریان هست اینها هم چیزهایی است که بایستی با همین منطق حل بشه البته کشور ما و نیروهای مسلح ما با عقلانیت عمل می‌کنند در همه مسائل شیوه شیوه عقلانیت است اقتدار همراه با عقلانیت و دیگران هم خوب است با عقلانیت عمل بکنند و نگذارند که این منطقه دچار مشکلی بشه ان کسانی که برای برادران خودشان چاه می‌کنند اول در چاه می‌افتند. (سایت خامنه‌ای ۱۱مهر)

 

  • زوزه‌های نگرانی در مجلس آخوندی، بیانیه ۱۶۵تن از اعضای مجلس در حمایت از مانور نظامی در مرزهای جمهوری آذربایجان

مجلس ارتجاع ۱۱مهر:

هر گونه تغییرات ژئوپلیتیکی منطقه و تغییر در مرزهای کشورهای همسایه خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ما در مقابل هر گونه اقدام بیگانگان در این خصوص کوتاه نمی‌آییم. هم‌چنان که تبدیل شدن خاک هیچ کشوری برای تحرکات رژیم صهیونیستی را برنمی‌تابیم.

 

  • توئیت وحشت‌آلود پاسدار شمخانی بعد از مانورجنگی ۱۰مهر۱۴۰۰:

ایران همواره خیرخواه همسایگان خود بوده و هرگز تهدیدی را متوجه آنان نکرده است.

مشکلات با همکاری و همدلی همه کشورهای منطقه حل و فصل خواهد شد هر گونه نفوذ بیگانگان جز شیطنت و تفرقه ثمری ندارد. همسایگانمان را به هوشیاری در این زمینه و دوری از آنان فرا می‌خوانیم. (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۱۱مهر)

 

  • وحشت و پارس خوابیده وزیر خارجه رئیسی

تغییر ژئوپلیتیک در منطقه و تغییر در مرزها را تحمل نمی‌توانیم بکنیم!

امیر عبداللهیان -تلویزیون رژیم ۱۰مهر۱۴۰۰:

ما هرگز حضور عناصر رژیم جعلی صهیونیستی را در نزدیکی مرزهای ایران و در همسایگی خودمان و اقدامات تحریک‌آمیز شان را تحمل نمی‌کنیم تغییر ژئوپلیتیک در منطقه و تغییر در مرزها را تحمل نمی‌توانیم بکنیم.

در این منطقه واقعاً نگران جدی این مسأله هستیم که در آینده‌ای نه چندان دور برای حکومت جمهوری آذربایجان هم این صهیونیستها و تروریستها ایجاد مشکل بکنند. (تلویزیون شبکه یک رژیم ۱۰مهر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1164fce6-818b-4dc9-8331-2f9cdb123796"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات