728 x 90

ترس زودرس از بازگشایی مدارس!

تهران - دانشگاه ملی - قیام ۱۴۰۱
تهران - دانشگاه ملی - قیام ۱۴۰۱

در حالی‌که سال تحصیلی جاری آخرین روزهای خود را می‌گذراند و یک تابستان تا بازگشایی مجدد مدارس و مراکز آموزشی کشور فاصله داریم، عوامل و کارگزاران دیکتاتوری آخوندی در هراس از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده (پاییز ۱۴۰۲) از هم‌اکنون زانوی غم به بغل گرفته و دچار تب و لرز شده‌اند!

روز جمعه ۲۶خرداد ۱۴۰۲ پاسدار محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور آخوندها و رئیس ستاد انتخابات رژیم در هراس از اوج‌گیری مجدد قیام با بازگشایی مراکز آموزشی کشور گفت:

شرایط شرایط حساسی است سخت است عزیزان یک مقداری تأمل بکنیم/ بشود ما از زیارت اربعین که ۱۵شهریور است عبور بکنیم بازگشایی دانشگاهها مدارس سالگرد اغتشاشات یک دفعه وارد یک معرکه جدیدی می‌شویم و می‌کشانند ما را می‌برند ما را به سمتی که شما دیگر اولویتت انتخابات نخواهد بود درگیر می‌شوید ذهنمان فکرمان نمی‌دانم شاید کف خیابان و و/ در ساعت صفر یک جایی گرفتار می‌شویم بعد اون موقع دیر است / در حوزه امنیتی بدبینانه‌ترین سناریوها را پیش‌بینی بکنید اگر پیش‌بینی نکنیم احتمال اتفاقات وجودداره اتفافات بد می‌افتد/ با اقدامات ایذایی که بعضاً می‌بینید انجام می‌دهند خب تمرین کردند.

این همه هراس از نوجوانان و جوانان یک مملکت برای حکام آن، حقیقتاً که «نوبر» است!

طبق آمار حکومتی در سال تحصیلی گذشته، ایران دارای بیش از ۱۵میلیون دانش‌آموز بود، در همان ابتدای سال تحصیلی جاری، آمار کودکان ترک‌تحصیل کرده بین ۳ تا ۵میلیون نفر اعلام شد و همزمان اعلام شد که دو میلیون دانش‌آموز هم اساساً برای خرید کتاب درسی اقدام نکرده‌اند! یعنی این تعداد را هم باید به آمار قبلی ترک‌تحصیل کرده‌ها اضافه کرد، بهروز محبی عضو مجلس ارتجاع همان‌موقع گفته بود بین ۳۰ تا ۴۰درصد دانش‌آموزان شهرستانی به‌علت فقر ترک‌تحصیل کرده‌اند! و جهان صنعت هم در تاریخ ۲۶خرداد ۱۴۰۰ نوشت سه میلیون دانش‌آموز ترک‌تحصیل کرده‌اند!

با این آمارها باید به آخوندها دلداری داد که نگران مدارس نباشید، با آنچه که شما در ویرانی ایران و مدارسش کرده‌اید، دانش‌آموزان ما همه‌جا و در همه فصول در انتظارتان نشسته‌اند! از پاییز نترسید، با این همه دانش‌آموز ترک تحصیل کرده که در خیابان‌ها و کارگاهها و مزارع پراکنده‌اند، بهارتان هم پاییز است، تابستان هم پاییز!

برای دیکتاتور پاییز

و برای جوانان و نوجوانان، بهار خیزش و شورش!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7d89ac2-6d1a-410d-af19-4dbecff7db22"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات