728 x 90

تدابیر امنیتی آُفریقای جنوبی به‌دنبال افشای طرح تروریستی رژیم ایران

لانا مارکس، سفیر ایالات متحده در آفریقای جنوبی
لانا مارکس، سفیر ایالات متحده در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی؛ به‌دنبال افشای طرح تروریستی رژیم آخوندی برای ترور سفیر آمریکا در این کشور تدابیر امنیتی ویژه‌یی اتخاذ کرد.
مِیوا اسکات، سخنگوی آژانس امنیت کشور آفریقای جنوبی، روز دوشنبه ۱۴شهریور پس افشای طرح تروریستی رژیم ایران در مورد ترور لانا مارکس، سفیر آمریکا در این کشور با صدور بیانیه‌یی اعلام کرد: ««این آژانس با تمامی شرکای مرتبط در داخل و خارج از کشور در ارتباط است تا اطمینان یابد که به سفیر ایالات متحده، از جمله هر مقام رسمی دیپلماتیک دیگری در داخل مرزهای کشورمان، هیچ گزندی نمی‌رسد. این آژانس از توجه فزاینده عمومی به این موضوع آگاه است و می‌خواهد همه شهروندان آفریقای جنوبی و طرف‌های ذی‌نفع اطمینان پیدا کنند که توجه لازم به این موضوع مبذول شده است».
وی در ادامه افزود: « خانم آیاندا دلودلو، وزیر امنیت کشور، می‌گوید، آفریقای جنوبی وظیفه دارد امنیت حداکثری تمامی مقامات دیپلماتیک را که در حال انجام وظایف دولت متبوع خود در کشور ما هستند، تأمین کند. لازم به یادآوری است که ذات این ادعاها و خطر موجود به ما اجازه نمی‌هد هیچ‌گونه اطلاعات دقیق و به روز شده‌ای در مورد تحقیقات‌مان ارائه دهیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e07e7283-4b27-4c86-993e-f2e470567389"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات