728 x 90

تحقیقات مستقل کانادا از سرنگونی هواپیمای اوکراینی برای حسابرسی از رژیم ایران

سرنگونی هواپیمای  مسافری اوکراینی
سرنگونی هواپیمای مسافری اوکراینی

واشنگتن پست ۱۱مهر۹۹: فیلیپ شامپان وزیر خارجه کانادا گفت که این کشور با تشکیل تیم مستقل کانادا برای پیرامون سرنگون شدن هواپیمای اوکراینی تشکیل می‌دهد و این گامی دیگر در روشن شدن حقیقت ساقط شدن هواپیمای اوکراینی و حسابرسی از رژیم ایران است.

دفتر وزیر خارجه کانادا گفت این تیم به جمع‌آوری و تحلیل اخبار موجود، شواهد و اطلاعات پیرامون سقوط هواپیما در ۱۸دی۹۸ در نزدیکی تهران خواهد پرداخت و توصیه‌هایش را در رابطه با معتبر بودن آن به دولت کانادا ارائه خواهد کرد.

فرانسوا فیلیپ شامپاین وزیر خارجه کانادا در بیانیه‌یی گفت: این اقدام فقط قدمی است دیگر برای روشن کردن حقیقت و حسابرسی از رژیم ایران جهت اعمال عدالت برای خانواده قربانیان. ما از هیچ اقدامی از جانب خانواده قربانیان برای برقراری عدالت و به سرانجام رساندن این موضوع فروگذار نخواهیم کرد.

واشنگتن پست افزود: پیش‌تر کانادا اطلاعات ارائه شده توسط رژیم ایران را مردود شمرده بود و گفته بود این اطلاعات دست چین شده و محدود سؤالات بسیاری را بی‌جواب گذاشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/658b9265-2732-413e-b5ae-2579b528adab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات