728 x 90

تحریم‌های جدید کانادا علیه ارگانهای تروریستی و سرکوبگر رژیم آخوندی

وزارت خارجه کانادا
وزارت خارجه کانادا

نیروی سرکوبگر انتظامی و جامعه المصطفی ارگان صدور بنیادگرایی و تروریسم و ۴ مهره جنایتکار رژیم در میان تحریم شدگان

 

سایت وزارت‌خارجه کانادا نوشت: دولت کانادا روز دوشنبه ۹آبان تحریم‌های جدیدی را علیه رژیم آخوندی به‌خاطر سرکوب قیام‌کنندگان و صدور بنیادگرایی و تروریسم اعمال کرد.

کانادا تحریم‌های بیشتری را تحت مقررات اقدامات ویژه اقتصادی اعمال می‌کند. این چهارمین بسته تحریمی است که کانادا علیه رژیم ایران در واکنش به نقض مداوم و سیستماتیک حقوق‌بشر و اقدامات ادامه‌دار برای بی‌ثبات کردن صلح و امنیت اعمال می‌کند.

تحریم‌های امروز چهار مقام و دو نهاد را لیست‌گذاری می‌کند و شامل مقامات ارشد رژیم می‌شود.

این لیست شامل این نهادها و مقامهاست:

نیروهای انتظامی، نهادی که در سرکوب مرگبار و دستگیری خودسرانه معترضان ایرانی، به‌ویژه از طریق تیپ‌های یگانهای ویژه خود، مشارکت داشته است.

جامعه المصطفی، نهادی که عقاید رژیم را در خارج از کشور از طریق شعب جهانی‌اش گسترش می‌دهد. عاملان این ا رگان مرتباً در گردانهای خارجی نیروی قدس که شاخه عملیات برون‌مرزی سپاه پاسداران است، عضوگیری می‌شوند. گردانهای خارجی برای حمایت از رژیم اسد و اجرای سیاست خارجی منطقه‌ای بی‌ثبات کننده رژیم ایران به سوریه اعزام شده‌اند.

حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران;

احمد فاضلیان، معاون دادستان کل;

اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی

و مرتضی موسوی معاون کل دادگستری استان مازندران

این اقدامات داد و ستد با افراد و نهادهای فهرست شده را ممنوع می‌کند و به‌طور مؤثر هر گونه دارایی را که ممکن است در کانادا داشته باشند، مسدود می‌کند. افراد فهرست شده در پاسخ به نقض فاحش و سیستماتیک حقوق‌بشر نیز بر اساس قانون مهاجرت و حفاظت از پناهندگان در کانادا غیرقابل پذیرش هستند... .

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1ca5def8-19f7-4dae-8296-85d8b772f955"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات