728 x 90

تحریم‌های افزوده بر مقامات و شرکت‌های روسی توسط آمریکا

کاخ سفید
کاخ سفید

بنا به گزارش سایت کاخ‌سفید روز پنجشنبه ۴فروردین آمریکا و هم‌پیمانان و شرکا هزینه‌های افزوده‌ای بر روسیه تحمیل می‌کنند.

آمریکا بیش از ۴۰۰نفر از نخبگان روسیه، اعضای مجلس روسیه، دوما، و شرکت‌های دفاعی را با هماهنگی اتحادیه اروپا و گروه ۷ تحریم می‌کند. ایالات متحده اکنون بیش از ۶۰۰هدف را تحریم کرده است.

سایت کاخ‌سفید نوشت: G۷ و اتحادیه اروپا برای جلوگیری از دور زدن و پر کردن جای تحریم‌های بی‌سابقه ما، ابتکارعمل جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها را اعلام کردند؛ به کاهش توانایی بانک مرکزی فدراسیون روسیه برای بکارگیری ذخایر بین‌المللی از جمله طلا ادامه می‌دهند

تحریم‌های ما علیه روسیه بی‌سابقه است - در هیچ شرایطی به این سرعت و به این شکل هماهنگ برای تحمیل هزینه‌های ویرانگر بر هیچ کشور دیگری اقدام نکرده‌ایم. ارزش روبل به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و بازارها انتظار دارند که بیشتر تضعیف شود. بورس مسکو هفته‌ها تعطیل شد. بانک مرکزی فدراسیون روسیه نرخ بهره را دو برابر کرده و به ۲۰درصد رسانده است و شرکتها مجبور هستند برای تأمین ارز دولتی روسیه، مبادلات ارزی را به روبل بپردازند. پیش‌بینی می‌شود که اقتصاد در سال۲۰۲۲ تا ۱۵درصد یا بیشتر کاهش یابد. به‌گفته مؤسسه مالی بین‌المللی، این سقوط اقتصادی تولید ناخالص داخلی روسیه، دست‌آوردهای اقتصادی ۱۵سال گذشته روسیه را از بین خواهد برد.

تا زمانی که رئیس‌جمهور پوتین به این جنگ ادامه می‌دهد، ایالات متحده و هم‌پیمانان و شرکایش متعهد هستند تا تضمین کنند که دولت روسیه اثرات ترکیبی اقدامات اقتصادی فعلی و آینده ما را احساس می‌کند.

اقدامات امروز عبارتند از:

تحریم‌های کاملاً مسدود کننده علیه بیش از ۴۰۰فرد و نهاد، از جمله مجلس دوما و اعضای آن، نخبگان روسیه و شرکت‌های دفاعی روسیه که به ماشین جنگی پوتین کمک می‌کنند. این تحریم‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • ۳۲۸عضو دوما و تحریم دوما به‌عنوان یک نهاد.
  • هرمان گرف، رئیس بزرگترین مؤسسه مالی روسیه Sberbank و مشاور پوتین از دهه۱۹۹۰.
  • نخبه روسی گنادی تیمچنکو، شرکت‌هایش و اعضای خانواده‌اش.
  • ۱۷عضو هیأت مدیره مؤسسه مالی روسی Sovcombank.
  • ۴۸شرکت بزرگ دفاعی دولتی روسیه که بخشی از پایگاه دفاعی-صنعتی روسیه هستند و سلاحهایی تولید می‌کنند که در حمله روسیه به مردم، زیرساختها و قلمرو اوکراین استفاده شده است، از جمله هلیکوپترهای روسیه، شرکت موشکهای تاکتیکی، سیستم‌های دقیق، NPK تکماش. OAO، Kronshtadt. ما تأمین کنندگان تلاشهای جنگی روسیه و زنجیره تأمین آنها را هدف قرار داده و به این کار ادامه خواهیم داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb0cd731-e7bc-427d-9266-9c467a7217a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات