728 x 90

تحریم دو قاضی جنایتکار رژیم توسط خزانه‌داری آمریکا

وزارت خزانه داری آمریکا
وزارت خزانه داری آمریکا

خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه ۲۸آذر ۹۸دو قاضی جنایتکار رژیم، که مردم ایران را به‌خاطر مطالبات حقوقشان برای آزادی بیان و تجمع، مجازات می‌کردند تحریم کرد.

مقیسه از جلادان قتل‌عام ۶۷و قاضی دژخیم صلواتی که هر دو از جلادان صادر‌کننده احکام اعدام در قضاییه خون‌آشام خامنه‌ای هستند، توسط آمریکا تحریم شدند.

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد: مقیسه و صلواتی را که در بسیاری موارد، زندانیان سیاسی را به اعدام محکوم کرده‌اند در لیست تحریم‌های خود قرار می‌دهد.

در بیانیه خزانه‌داری آمریکا آمده است این دو قاضی رژیم ایران سالهاست شهروندان ایران را به‌خاطر مطالباتشان برای آزادی بیان و تجمع، با احکام شقاوت‌بار مجازات می‌کنند و احکام ظالمانه علیه فعالان و خبرنگاران و اقلیتهای مذهبی صادر کرده‌اند،

 

استیو منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: آمریکا در برابر سرکوب وبی‌عدالتی جاری در ایران تماشاچی نخواهد بود. دولت آمریکا کسانی را که در این رژیم مسبب سانسور اعتراض کنندگان هستند و اقلیتهای مذهبی را مورد اذیت و آزار و تعقیب قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند بر مردم ایران سکوت و خفقان اعمال کنند هدف قرار می‌دهد»

 

منوچین با اشاره به این‌که آمریکا در کنار کسانی که در اعتراضات شرکت می‌کنند می‌ایستد، افزود « مقیسه وصلواتی هر دو به‌خاطر ریاست یک سلسله محاکمات نمایشی، توسط اتحادیه اروپا نیز تحت تحریم هستند. تمامی اموال و منافع این دو نفر که امروز نامگذاری شدند مسدود می‌شوند و شهروندان آمریکا هم از معاملات با آنها منع می‌شوند و هر کسی یا نهاد مالی خارجی هم که معاملات با آنها را تسهیل کند در معرض تحریم‌ها قرار می‌گیرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/91d626d9-b3c4-4301-97bd-343a5f3a581e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات