728 x 90

تجمع‌های اعتراضی اقشار مختلف مردم در شهرهای فارس، بوشهر، تهران، خلخال، تبریز و بندر موسوم به امام

فارس.تجمع کارکنان مرغداری‌ها
فارس.تجمع کارکنان مرغداری‌ها

تجمع اعتراضی کارکنان مرغداریها در فارس

روز شنبه ۲۲ آذرماه، تولید کنندگان مرغ در استان فارس در اعتراض به تعیین قیمت ۱۴۲۰۰تومان از طرف وزارت صمت، مقابل استانداری فارس تجمع اعتراضی برپا کردند.

یکی از تجمع‌کنندگان گفت: «با توجه به تعیین قیمت بسیار ناعادلانه و پایین ۱۴۲۰۰تومان مرغ زنده از سوی مسئولان صمت؛ جهاد و استانداری که هدف فقط ورشکستگی مرغدار و تعطیلی تولید و ایجاد رانت هدفمند برای عده‌یی خاص جهت واردات گوشت مرغ می‌باشد راهی دیگر جز اعتراض نداریم».

وی افزود: «دست‌اندرکاران و قیمت‌گذاران، در این محاسبه قیمت هدفشان نابودی تولید است. نه جهش تولید».

تجمع اعتراضی پرستاران بیمارستان موسوم به شهدای خلیج‌فارس

روز شنبه ۲۲آذرماه، شماری از پرستاران بیمارستان موسوم به شهدای خلیج‌فارس در اعتراض به دریافت نکردن کارانه خود مقابل مرکز آموزشی درمانی موسوم به شهدای خلیج‌فارس بوشهر تجمع اعتراضی برپا کردند.

-بوشهر.تجمع اعتراضی پرستاران بیمارستان موسوم به شهدای خلیج‌فارس۲

تجمع رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی تهران

روز شنبه ۲۲آذر، رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی تهران در اعتراض به بیکار کردن رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی بعد از ۱۴سال، مقابل فرمانداری تجمع اعتراضی برپا کردند.

یکی از معترضان گفت، فردا ۱۰صبح مقابل قوه قضاییه، پس فردا مقابل وزارت کشور، یعنی اگر قرار باشه زندگی ما اینجوری پیش بره ما دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم.

اعتراض کارگران پیمانکاری آبدار خلخال

روز شنبه ۲۲آذرماه، کارگران پیمانکاری آبدار خلخال که تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری در نگهداری تأسیسات آبرسانی فعالیت دارند، نسبت به دست‌کم ۸ماه دستمزد معوقه و سایر مزایای کارگری اعتراض کردند.

کارگران معترض گفتند، تعویق ۸ماهه‌ٔ حقوق؛ آنها را در وضعیت بد معیشتی قرار داده است و عدم پرداخت دستمزد کارگران در حالی است که در انتقاد به بی‌توجهی مسئولان شهرستانی در پیگیری مطالباتمان چندین بار تجمع کردیم.

یکی از آبداران معترض در تشریح مشکلات پیش آمده، گفت: «حدود ۶۲ آبدار در خلخال هستیم که بعد از ۱۰ تا ۲۰سال سابقه کار هنوز وضعیت شغلی، حقوقی و بیمه‌ای مشخصی نداریم».

وی افزود: «در حالی مطالبات‌مان با تأخیر پرداخت می‌شود که در شرایط بد اقتصاد فعلی که همه چیز بیش از اندازه گران شده است و ما در حال تجربه کردن شرایط بد معیشتی هستیم. اما مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان هیچ واکنشی نسبت به تعیین و تکلیف وضعیت مطالبات‌مان و پرداخت حقوقه، بیمه و مشخص شدن وضعیت قراردادهایمان انجام نمی‌دهند».

تجمع اعتراضی پرسنل اداره آبفا بندر موسوم به امام

روز شنبه ۲۲آذرماه، پرسنل قراردادی و پیمانکاری اداره آبفا بندر موسوم به امام برای مطالبه حقوق و بیمه و معوقات قانونی خود، در محوطه این اداره دست به تجمع اعتراضی زدند.

معترضان گفتند، آنان سه ماه حقوق و ۲۵ماه بیمه پرسنل قراردادی ۵ماه حقوق و ۳۶ماه بیمه پرسنل پیمانکاری تاکنون دریافت نکرده‌اند.

تجمع اعتراضی پیمانکاران فضای سبز شهرداری تبریز

پیمانکاران فضای سبز شهرداری تبریز مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تبریز تجمع اعتراضی برپا کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff575abd-7120-4011-b6bf-d51e939405ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات