728 x 90

تجمعات اعتراضی اقشار مختلف در تهران و ۱۰شهر دیگر

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

 

تجمعات اعتراضی اقشار مختلف در تهران و ۱۰شهر دیگر، حمله به کشاورزان اصفهان با باتون و گاز فلفل

شانزدهمین روز اعتصاب کارگران پیمانی صنعت نفت و پتروشیمی در بیش از ۷۵مجتمع و شرکت در ۲۲شهر

 

علاوه بر ادامه اعتصاب کارگران نفت و پتروشیمی، یکشنبه ۱۳تیرماه ۱۴۰۰، تهران و بسیاری از شهرهای کشور از جمله اصفهان، شوش، اهواز، خرمشهر، خرم‌آباد، قم، زنجان، فلاورجان، تکاب و مراونه(اهواز) شاهد تجمعات اعتراضی اقشار مختلف مردم در اعتراض به وضعیت اسفناک معیشتی بودند.

 

۱- اعتصاب کارگران پیمانی بیش از ۷۵پالایشگاه، شرکت، نیروگاه و تأسیسات نفتی، پتروشیمی و نیروگاه‌ها در ۲۲شهر برای شانزدهمین روز ادامه یافت.

 

۲- تجمع معلمین موسوم به کارنامه‌سبزهای سال ۹۹ از شهرهای مختلف که اکنون ۷شبانه‌روز است مقابل وزارت آموزش و پرورش رژیم در تهران برای استخدام رسمی توسط آموزش و پرورش در تجمع اعتراضی به‌سر می‌برند، امروز نیز ادامه داشت. کانون صنفی معلمان اعلام کرد: «تداوم چنین وضعیتی می‌تواند به یک انفجار اجتماعی منجر شود.

 

۳- سرایداران مدارس تهران، صبح یکشنبه تجمع اعتراضی بزرگی در مقابل وزارت آموزش و پرورش رژیم برگزار کرده و نسبت به وضعیت بد معیشتی خود اعتراض کردند.

 

۴- بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی در اصفهان، شوش، اهواز و خرم‌آباد در اعتراض به حقوق‌های پایین و عدم پاسخگویی به مطالباتشان در مقابل اداره تأمین اجتماعی در این شهرها تجمع کردند.

 

۵- تجمع دامداران در تکاب که در اعتراض به گرانی علوفه و پایین بودن سطح درآمد آنها به نسبت هزینه در مقابل فرمانداری شهر دست به اعتراض زده و دام‌هایشان را به مقابل فرمانداری این شهر آوردند.

 

۶- کشاورزان اصفهانی در اعتراض به تغییر مسیر آب زاینده رود در مقابل استانداری اصفهان دست به تجمع اعتراضی زدند. نیروی سرکوبگر انتظامی با اسپری گاز فلفل و باتون به تجمع‌کنندگان حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۳تیر ۱۴۰۰ (۴ژوئیه ۲۰۲۱)

 

اصفهان، اهواز، خرم‌آباد و شوش- تجمع بازنشستگان و مستمری‌بگیران - ۱۳ تیر ۱۴۰۰

اصفهان، اهواز، خرم‌آباد و شوش- تجمع بازنشستگان و مستمری‌بگیران - ۱۳تیر ۱۴۰۰

اصفهان، فلاورجان و شوش - تجمع کشاورزان و اعتراض به بی‌آبی- ۱۳ تیر ۱۴۰۰

اصفهان، فلاورجان و شوش - تجمع کشاورزان و اعتراض به بی‌آبی- ۱۳تیر ۱۴۰۰

تهران - تجمع معلمان کارنامه سبز و سرایداران مدارس تهران - ۱۳ تیر ۱۴۰۰

تهران - تجمع معلمان کارنامه‌سبز و سرایداران مدارس تهران - ۱۳تیر ۱۴۰۰

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e020d7d1-782b-4bea-ab0d-245c5fc279e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات