728 x 90

تجمع غارت‌شدگان پدیده و دستگیری شماری از آنان در مشهد+فیلم

تجمع غارت شدگان پدیده و دستگیری شماری از آنان در مشهد
تجمع غارت شدگان پدیده و دستگیری شماری از آنان در مشهد

روز پنجشنبه سوم آبان ۹۷ غارت‌شدگان پدیده در مشهد تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها خواهان بازپس گرفتن سپرده‌هایشان شدند.

مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در وحشت از گسترش این حرکت اعتراضی چند تن از تجمع‌کنندگان را مورد ضرب ‌و شتم قرار دادند و آنها را بازداشت کردند. این اقدام سرکوبگرانه موجب اعتراض مردم در صحنه شد.

 

گفتنی است عصر روز شنبه ۲۲مهر ۹۶ نیز جمع دیگری از غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین و پدیده در خیابان کشاورز تهران تجمع کرده و نسبت به عدم رسیدگی به خواسته‌های برحق‌شان شعارهای مختلفی سر دادند.

آنها در شعارهایشان گفتند

جان فدا می‌کنیم در ره آزادگی وای از این ظلم مرگ بر این ظلم

کار سه قوه مون چیه پاسکاری و ماستمالیه

دستای پشت پرده با پول ما چه کرده

حسین حسین شعارشون دزدی افتخارشون

‌ می‌جنگیم می‌میریم ذلت نمی‌پذیریم

تحت لوای قانون دزدی شده فراوون

 

هراس کارگزاران رژیم از خشم مردم

در ارتباط با تجمع و افزایش خشم عمومی مردم به‌جان آمده یکی از کارشناسان رژیم به نام حمیدرضا جلایی‌پور در گفتگو با شبکه۴تلویزیون رژیم چندی پیش پیرامون اوجگیری اعتراضات مردمی هشدار داد و گفت: « به مطالبات... باید پاسخ بدهید تا جامعه آرام بگیرد... (اگر به این مطالبات) توجه نکنیم اونوقت نگرانی‌آور است و من می‌توانم نشان بدهم از پارسال تا حالا حرکت جمعی اعتراضی چه تغییراتی را دارد می‌کند و این تغییرات را باید جدی گرفت...»

او در ادامه با ابراز وحشت از افزایش خشم عمومی در حرکتهای اعتراضی گفت: «تو یک‌سال اخیر رفتار جمعی مردم وضعش تغییر کرده... شما نگاه کنید تو یک‌سال گذشته (حتی در جریان انقلاب ۵۷) انقلاب ما شاهد خشونت نبودیم ولی تو اعتراضات سال گذشته ما شاهد خشونت بودیم،... مردم معترض بودند ناراحت بودند، مشکل داشتند مالباخته‌ها بودند ولی بانک آتیش زده شد به طرف دادگستری رفتند اینها چیزهای خطرناکی ست اینها همون چیزهای نگران‌کننده‌ای است که همه ما باید نگران بشویم که حرکت جمعی مردم باید پاسخ داده بشه نباید کشیده بشه به نارضایتی به اعتراض به خدایی نکرده خشونت بعد اعتصاب خب بعد به‌لحاظ رفتار جمعی نگاه کنید کارها به جاهای باریکی می‌کشه...»

 

حتماً باید مردم به کف خیابان بیایند تا صدای آنها را بشنوید؟

احمد حمزه عضو مجلس ارتجاع نیز در وحشت از پیامدهای فساد حکومتی و تقلب و دروغگویی در نظام، نسبت به فوران خشم عمومی و سرازیر شدن مردم به خیابانها هشدار داد.

او روز گذشته در مجلس ارتجاع ضمن اعتراف به فقر بی‌سابقه مردم به سایر سردمداران رژیم هشدار داد و سرازیر شدن موج بیکاران و گرسنگان به خیابانها را به آنها گوشزد کرد و گفت: « حتماً باید مردم به کف خیابان بیایند تا صدای آنها را بشنوید؟...»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1136a386-f169-41ff-988d-4ec1262d1eb0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات