728 x 90

تجمع خانواده‌های داغدار جان‌باختگان پرواز هواپیمای اوکراینی Ps۷۵۲ مقابل دادسرای نظامی تهران + فیلم و عکس

تجمع خانواده‌های داغدار جان‌باختگان
تجمع خانواده‌های داغدار جان‌باختگان

خانواده‌های داغدار جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی سرنگون شده روز دوشنبه ۲۴آذر، در دادسرای نظامی تهران حاضر شدند و در مقابل دادسرا تجمع کردند.

در جلسه‌ای که دردادسرای نظامی تهران با حضور خانواده‌های داغدار جان‌باختگان با قاضی دادسرای نظامی رژیم برگزار شد پدر مریم ملک از جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی سرنگون شده توسط سپاه، سخنرانی شجاعانه‌ای کرد و از جمله خطاب به قاضی رژیم گفت:

«... چطور یک مشت آدم جنایتکار ممکن است در تحقیقات شرکت داشته باشند. چاقو چطور دستهٔ خودش را می‌برد! چرا فرمانده هوافضای سپاه تا جنایتکاری که به‌عنوان وزیر امور خارجه است از کار برکنار نشدند!

استدعا می‌کنم همینجا دستور بدید من رو دستگیر کنند، اعدام کنند. من بعد از بچه‌ام زندگی نمیخوام هیچی نمیخوام. ما از جان گذشته‌ایم. دریغ از کمترین راستگویی، برای غارت وسایل بچه‌های ما چی کار کردین...»

شایان ذکر است که از شلیک ۲موشک به هواپیمای مسافربری و جان باختن مسافران آن، یازده ماه می‌گذرد و هنوز خانواده‌ها نتوانسته‌اند پاسخی درباره آمران و عاملان این جنایت هولناک دریافت کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7f4a0172-d5bb-4d6c-b88e-52811ba45f17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات