728 x 90

اطلاعیه شماره۲

تجمع خانواده زندانیان سیاسی در برابر اوین در حمایت از قیام و برای نجات جان زندانیان

زندان اوین
زندان اوین

تجمع ما خانواده‌های زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین که پس از حمله وحشیانه شنبه شب ۲۳ مهرماه، به فرزندانمان در زندان اوین شروع شد، امروز چهارمین روز خود را پشت سر می‌گذارد.

جهت اطلاع عموم مردم ایران ۴روز پس از این جنایت بزرگ ما هیچ خبری از وضعیت فرزندان خود نداریم. این در حالیست که بسیاری از آنها مجروح شده و طبق گزارشهای منتشر شده حال برخی از آنها وخیم است. در نظام ولایت فقیه هیچ ارگان و فردی پاسخگوی این جنایات نیست و ما جوابی از هیچکس دریافت نمی‌کنیم.

ما بار دیگر بر فراخوان روز ۲۴مهر خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران تأکید می‌کنیم که از ملل متحد و کمیسر عالی و شورای حقوق‌بشر و دیگر مراجع مدافع حقوق‌بشر خواست یک هیأت حقیقت‌یاب بین‌المللی تشکیل دهند تا در اسرع وقت با حضور نماینده‌ای از جانب مقاومت به اوین برود و آثار جنایت علیه بشریت را به چشم ببیند. ما آمادگی داریم تا با اسناد و مدارک به این هیأت کمک کنیم و فریب‌های شناخته شده رژیم را خنثی کنیم.

ما تا کسب اطلاع از وضعیت فرزندانمان هر روز به این تجمع ادامه می‌دهیم.

 

خانواده‌های زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین – زندان اوین

۲۷مهر ۱۴۰۱

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a942d57c-2847-4fb7-9217-77d7c8993e82"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات