728 x 90

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری میاندوآب، کارگران پروژه‌یی و صنعتگران ایذه و ناظرین جهاد کشاورزی خوزستان

تجمع کارگران پروژه‌ای و صنعتگران ایذه مقابل فرمانداری این شهرستان
تجمع کارگران پروژه‌ای و صنعتگران ایذه مقابل فرمانداری این شهرستان

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری میاندوآب

روز سه‌شنبه ۹شهریور جمعی از کارگران شهرداری میاندوآب در اعتراض به عدم پرداخت ۶ماه حقوق و حق بیمه و هم‌چنین عدم تبدیل وضعیت شغلی مقابل شهرداری این شهر تجمع کردند.
این چندمین بار است که کارگران شهرداری میاندوآب برای دریافت حقوق معوقه خود دست به تجمع می‌زنند اما هنوز هیچ پاسخی نگرفته‌اند.

تجمع کارگران پروژه‌یی و صنعتگران ایذه مقابل فرمانداری این شهرستان

روز سه‌شنبه نهم شهریور جمعی از صنعتگران و کارگران پروژه‌یی شهرستان ایذه همزمان با هفتاد و سومین روز اعتصاب کارگران پروژه‌یی نفت مقابل فرمانداری شهرستان ایذه تجمع برگزار کردند.

این تجمع که طبق فراخوان از پیش اعلام شده صورت گرفت در راستای پیگیری خواست و مطالبات کارگران اعتصابی پروژه‌های نفتی انجام شد.

تجمع جمعی از ناظرین جهاد کشاورزی مقابل استانداری خوزستان

امروز ۹شهریور۱۴۰۰ جمعی از ناظرین جهاد کشاورزی بابت موضوع طرح تعیین تکلیف ناظرین جهاد کشاورزی بعد از مصوبه ۱۳۹۰ در مجلس ارتجاع برای بار دوم مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

سفره‌های خالی مقابل استانداری کرمانشاه

صبح روز سه‌شنبه ۹شهریور کارکنان شرکت جهاد نصر در اعتراض به عدم پرداخت ۱۳ماهه حقوق در مقابل استانداری کرمانشاه تجمع کرده و با پهن کردن سفره‌های خالی نسبت به این مسأله اعتراض داشتند.

سفره‌های خالی مقابل استانداری کرمانشاه توسط کارکنان شرکت جهاد نصر در

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d08d36de-7ccd-4442-9a57-680adb2259d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات