728 x 90

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری رودبار، اعتصاب کارگران شرکت اکسین استیل پارس و مالکان اراضی شهرک دانشوران تبریز

تجمع اعتراض کارگران شهرداری رودبار وچهارمین روز اعتصاب کارگران شرکت اکسین استیل پارس
تجمع اعتراض کارگران شهرداری رودبار وچهارمین روز اعتصاب کارگران شرکت اکسین استیل پارس

چهارمین روز اعتصاب کارگران شرکت اکسین استیل پارس

امروز چهارشنبه نهم شهریورماه ۱۴۰۱، کارگران شرکت اکسین استیل پارس شاغل در پروژهای رفسنجان در اعتراض به عدم پرداخت چند ماه دستمزد معوقه برای چهارمین روز متوالی به اعتصاب خود ادامه دادند. دستمزد این کارگران از اردیبهشت ماه به بعد پرداخت نشده است.

 

-چهارمین روز از اعتصاب کارگران شرکت اکسین استیل پارس

 

اعتراض کارگران شهرداری رودبار 

۵۵ کارگر شهرداری رودبار که به صورت پیمانی با مجموعه شهرداری مشغول به همکاری هستند، روز گذشته هشتم شهریور ماه به‌ عدم پرداخت مطالبات شش ماهه مزدی خود، اعتراض کرده بودند.

به گفته آنان، مسئولان ارشد شهری پس از شنیدن سخنان و مشکلات این کارگران، با پرداخت مبلغ پنج میلیون تومان علی‌الحساب، وعده پیگیری خواسته‌های کارگران را در روزهای آینده دادند.

 

-اعتراض کارگران شهرداری رودبار به عدم پرداخت معوقات

 

 تجمع اعتراضی مالکان اراضی شهرک دانشوران تبریز

 مالکان شهرک  دانشوران  تبریز امروز چهارشنبه ۹ شهریور  نسبت به مطالباتشان تجمع اعتراضی برگزار کردند انها می‌گویند، اینجا شهرک دانشوران است این زمین‌های ماست این زمین را به چندنفر فروخته‌اند. ما جمع شدیم به خاطر اینکه ۲۵سال است که زمین‌هایی که قرار بود به ما تحویل بدهند، به ما نمی‌دهند. الان هم این زمینها را به چندنفر دیگر فروخته‌اند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4d6dbfd8-23ed-4e78-baae-60f7a5dfa44a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات