728 x 90

تجمع اعتراضی کارگران در تهران و آبادان

تجمع اعتراضی کارگران مناطق سه‌گانه شهرداری آبادان
تجمع اعتراضی کارگران مناطق سه‌گانه شهرداری آبادان

اعتصاب کارگران قراردادی شرکت تالون تهران

اعتصاب صد و هفتاد تن از کارگران شرکت تالون یکی از پیمانکاران آزاداره تهران - شمال، امروز چهارشنبه برای سومین روز متوالی ادامه داشت. کارگران در اعتراض به پرداخت نشدن ۴ماه مطالبات سال جاری و عیدی اعتصاب کردند. کارگران اعتصاب کننده در مقابل کارگاه مرکزی این شرکت در منطقه پل زنگوله جاده چالوس تجمع کرده‌اند.

 

تجمع اعتراضی کارگران مناطق سه‌گانه شهرداری آبادان

شماری از کارگران مناطق سه‌گانه شهرداری آبادان از سه روز پیش برای وصول مطالبات معوقه خود، مقابل ساختمان مرکزی شهرداری دست به اعتراض صنفی می‌زنند. امروز ۷آذرماه نیز اعتراض کارگران ادامه داشت.

 

به گفته این کارگران؛ بیش از ۲هزار کارگر در مجموعه شهرداری آبادان و سازمانهای وابسته به آن مشغول کار هستند که پرداخت مطالبات مزدی‌شان از شهریورماه به تأخیر افتاده است.

 

اعتراف رژیم به گسترش فقر و اعتراضات

روزنامه حکومتی جهان صنعت در شماره امروز خود به گسترش فقر و اعتراضات اعتراف کرد و نوشت:‌ اوضاع معیشت مردم غیر از درصدی خاص، بد است، خراب است، گرانی می‌خواهد سفره مردم را برچیند... کافی است مسؤلان سری به کوچه و خیابان و بازار و سوپرمارکت و بقالی بزنند تا دریابند شکایت، اعتراض و ناامیدی مردم نسبت به شرایط معیشتی و فردایی که در راه است، اصلاً ربطی به معاند بودن ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b25160a-3104-437a-8e1d-f3d9f5a21048"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات