728 x 90

تبریکات سران کشورها به پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور رژیم ایران

پزشکیان
پزشکیان

تبریکات سران کشورها به پزشکیان

به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران

 

تبریکات بشار اسد، پوتین، رئیس‌جمهور چین

شاه و ولیعهد عربستان سعودی، رئیس‌جمهور عراق

نخست وزیر پاکستان، رئیس‌جمهور آذربایجان

و وزیر امور خارجه ونزوئلا

 

«شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت.

دبیرکل سازمان همکاری شانگهای در پیام تبریک خود گفت: به شما اطمینان خاطر می‌دهم که دبیرخانه شانگهای متعهد به کار با همکاران ایرانی است. برای آقای پزشکیان مسیری مستحکم با دست‌آوردهای جدید حرفه‌یی، پیروزی در راستای منافع کشور و صلح، شادی و کامیابی برای مردم ایران آرزو می‌کنم.

شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان در پیامی به مسعود پزشکیان نوشت: صمیمانه‌ترین تبریکات به برادرم دکتر مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران. مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با رئیس‌جمهور منتخب دکتر پزشکیان برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران و ارتقای صلح و ثبات منطقه هستم.

کاخ کرملین نیز به نوبه خود اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه انتخاب مسعود پزشکیان را به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران تبریک گفت.

عبداللطیف جمال رشید، رئیس‌جمهور عراق طی پیامی در حساب ایکس خود، موفقیت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری را به ایران و انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید را به وی تبریک گفت و ضمن آرزوی موفقیت در منصب جدید، از تمایل کشورش برای تقویت روابط دوجانبه خبر داد.

بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه نیز طی پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید ایران را به ملت و دولت ایران تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت و کامیابی کرد. او هم‌چنین گفت که با هم برای تقویت روابط راهبردی بین دو کشور و گشودن افقهای امیدوارکننده جدید برای همکاری بین دو کشور تلاش خواهیم کرد و مقاومت، مسیر مشترکی خواهد بود که در دفاع از عزت و منافع ملتهای دو کشور، در آن گام خواهیم گذاشت.

الهام علی اف، رئیس‌جمهور آذربایجان، ریاست‌جمهوری مسعود پزشکیان در ایران را تبریک گفت و از او دعوت کرد به آذربایجان سفر کند.

عمار حکیم پسر عبدالعزیز حکیم، رئیس ملعون مجلس اعلی انقلاب اسلامی عراق که نام خود را برای حفظ آبرو به حکمت ملی عراق تغییر داده است در پیام خود، موفقیت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران را به‌عنوان یک تجربه دموکراتیک به رهبری، دولت و ملت ایران تبریک گفت و خواستار تکمیل مسیر آیت‌الله شهید ابراهیم رئیسی، توسط پزشکیان شد.

«ایوان گیل» وزیر امور خارجه ونزوئلا برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و پیروزی مسعود پزشکیان را تبریک گفت.

سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی طی پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان را به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران به وی تبریک گفتند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46f2e347-5177-4a2a-bb43-2a8c9399c2d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات