728 x 90

تأکید عربستان سعودی و عمان برای مقابله با برنامه‌های هسته‌یی و موشکی رژیم آخوندی

 محمد بن سلمان ولیعهد عربستان - سلطان هیثم بن طارق پادشاه عمان
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان - سلطان هیثم بن طارق پادشاه عمان

عربستان سعودی و عمان روز دوشنبه ۲۱تیر، در بیانیه‌یی بر همکاری مصمم خود جهت مقابله و رسیدگی جدی به پرونده فعالیت‌های هسته‌یی و موشکی رژیم ایران که باعث بی‌ثباتی در منطقه می‌شود، تأکید کردند.
به گزارش شرق‌الاوسط ۲۱تیرماه در این بیانیه مشترک به اتحاد عمل هر دو کشور پیرامون برنامه‌های هسته‌یی و موشک‌های بالستیک رژیم ایران که ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد تهدید قرار می‌دهد تأکید و پافشاری کردند.


عربستان سعودی و عمان بر همکاری جدی برای مقابله با برنامه‌های هسته‌یی و موشکی بالستیک رژیم آخوندی برای دستیابی به امنیت و ثبات منطقه‌یی و بین‌المللی تأکید کردند. آنها بر اصل حسن همجواری و احترام به قطعنامه‌های سازمان ملل متحد و بین‌المللی برای دور نگه‌داشتن منطقه از کلیه فعالیت‌های بی‌ثبات کننده تأکید کردند...

ملک سلمان و سلطان هیثم به موضوعات مورد علاقه منطقه‌ای و بین‌المللی پرداختند. آنها بر لزوم همآهنگی مواضع برای تأمین منافع خودشان و حمایت از امنیت و ثبات منطقه‌یی و بین‌المللی تأکید کردند.

در مورد یمن آنها توافق کردند که به تلاش‌هایشان برای دستیابی به راه‌حلی برای این نزاع بر اساس ابتکار خلیج‌فارس و نتایج گفتگوی ملی و قطعنامه ۲۲۱۶ شورای امنیت سازمان ملل‌متحد و ابتکار عربستان ادامه دهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd465565-19f4-4d03-8965-963a7d06f0eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات