728 x 90

تاون هال: قانونگذاران آمریکایی می‌گویند باج دادن به رژیم ایران گروگانگیری را بیشتر می‌کند

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع

تاون‌هال روز سه‌شنبه ۳۱مرداد گزارش داد: «قانونگذاران جمهوریخواه در کنگره خواستار پاسخ‌هایی از رئیس‌جمهور بایدن در مورد «تفاهم اتمی» ظاهری با (رژیم) ایران هستند که به‌نظر می‌رسد نقض قانون بازنگری توافق اتمی (با رژیم) ایران در سال۲۰۱۵ باشد».

تاون‌هال بخش‌هایی از نامهٔ ۳نمایندهٔ ارشد جمهوریخواه کنگره شامل مایکل مک‌کال رئیس کمیته خارجی، استیو اسکالیس رهبر اکثریت و الیز استفانک رئیس کنفرانس حزب جمهوریخواه به‌رئیس‌جمهور آمریکا را نقل کرده که در آن از جمله آمده است:

«رژیم ایران، حکومت شماره یک حامی تروریسم در جهان، از گروگان‌گیری به‌عنوان یک تاکتیک مذاکره و مکانیسمی برای تأمین مالی استفاده می‌کند. اگر دولت ایالات‌متحده به‌پرداخت هزینه برای گروگانها ادامه دهد، (رژیم) ایران به گرفتن گروگانها ادامه خواهد داد و ممکن است هر بار قیمت بیشتری را مطالبه کند».

سه نمایندهٔ ارشد جمهوریخواه در نامهٔ خود می‌افزایند: صرف‌نظر از محدودیت‌ها، این معامله، ۶میلیارد دلار بودجه برای رژیم به‌منظور تأمین مالی برنامه نظامی، تروریست‌های نیابتی، فعالیت‌های اتمی و سرکوب آزاد می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a615a776-b114-4aa0-bdbd-1c8bbe2c874e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات