728 x 90

تام مک کلینتاک: کنگره آمریکا خواستار حسابرسی از رژیم فاسد ایران برای جنایاتش علیه مردم ایران و حمایت این رژیم از تروریسم است

عرب نیوز: قطعنامه ۱۱۸ پیامی فوری به دولت بایدن درصد روز اول زمامداری اوست
عرب نیوز: قطعنامه ۱۱۸ پیامی فوری به دولت بایدن درصد روز اول زمامداری اوست
  • تام مک کلینتاک: کنگره آمریکا خواستار حسابرسی از رژیم فاسد ایران برای جنایاتش علیه مردم ایران و حمایت این رژیم از تروریسم است.
  • قطعنامه ۱۱۸ پیامی فوری به دولت بایدن درصد روز اول زمامداری اوست.

عرب نیوز ۸اردیبهشت۱۴۰۰ در مورد قطعنامه دوحزبی اکثریت کنگره آمریکا نوشت: رهبران کنگره آمریکا از جو بایدن و شورای امنیت ملل متحد خواستند تا رژیم ایران را به‌خاطر سوء‌استفاده از تسهیلات دیپلماتیک برای اقدامات خشونت‌آمیز خود مورد حسابرسی قرار دهند. نمایندگان کنگره قطعنامه۱۱۸ را که از خواست مردم ایران برای تشکیل یک جمهوری دموکراتیک، بر اساس جدایی دین و دولت و غیراتمی، حمایت می‌کند، امضا کردند. این قطعنامه هم‌چنین نقض حقوق‌بشر و حمایت رژیم ایران از تروریسم را محکوم می‌کند.

نماینده کنگره آمریکا تام مک کلینتاک، ضمن اشاره به بیش از ۱۲۰هزار نفر که توسط رژیم ایران به‌قتل رسیده‌اند گفت: قطعنامه ۱۱۸ به درستی یک پیام فوری به دولت بایدن درصد روز اول زمامداری اوست. کنگره آمریکا خواستار حسابرسی از رژیم فاسد ایران برای جنایاتش علیه مردم ایران و استمرار حمایت این رژیم از تروریسم در جهان است.

نماینده کنگره برد شرمن، دموکرات از کالیفرنیا نیز گفت: قطعنامه۱۱۸ از شورای امنیت ملل متحد می‌خواهد که با آمریکا و متحدان و شرکای آن برای محکوم کردن نقض مستمر حقوق‌بشر توسط رژیم ایران همکاری کرده و مکانیزمی را برای نظارت شورای امنیت بر نقض حقوق‌بشر در ایران ایجاد کند.

عرب نیوز می‌افزاید: خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران گفت قطعنامه۱۱۸ پژواک یک اجماع فراحزبی در میان اکثریت نمایندگان مردم آمریکاست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8b8f4a8-2bbc-4ccd-906e-d50c0822c26f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات