728 x 90

تأکید زیدآبادی بر شکست نمایش انتخابات مجلس آخوندی: شمار شرکت‌کنندگان به ۱۰درصد هم نمی‌رسد

زیدآبادی از مهره‌های باند مغلوب رژیم
زیدآبادی از مهره‌های باند مغلوب رژیم

زیدآبادی از مهره‌های باند مغلوب نظام در جریان جنگ گرگها بر سر نمایش انتخابات مجلس ارتجاع، بر چشم‌انداز سقوط نظام آخوندی تأکید کرد و هشدار داد که دولت رئیسی آخرین شانس بقا رژیم است و گروههایی در بیرون کشور هستند که بالاخره می خواهند بیایند و قدرت را به‌دست بگیرند.

وی پیشاپیش نمایش انتخابات مجلس آخوندی را شکست‌خورده عنوان کرد و گفت شمار شرکت‌کنندگان به ۱۰درصد هم نمی‌رسد.

زیدآبادی از مهره‌های باند مغلوب:

ببنینید من گفته بودم که این دولت آقای رئیسی آخرین شانس است اگر موفق نشود بعدش بعید است کسی موفق شود. اساساً این دولت که امکان ندارد با این طرز فکر و با این نیروهایش موفق بشود منظور از موفقیت یعنی باز کردن گره‌ها و گشودن راه مشارکت عمومی و تغییر وضعیت به یک وضعیت کاملاً عادی و طبیعی حالا اگر اینکار نشود وضعیت بی‌نهایت سخت است و این بی‌نهایت سخت که می‌گویم به این معنا نیست که یک فرمول جادویی دارم که حالا اینکار را نکنیم کار دیگری بکنیم متأسفانه گزینه هایمان محدود شده به‌خاطر اشتباهات گذشته‌مان وضعیت تاریخی‌مان و حالا با این وضعیت بغرنجی روبه‌رو شدیم.

ما متأسفانه وارد مرحله‌ای می‌شویم که همه قدرتهای منطقه‌ای و بیرونی بسیج می‌شوند از خارج کشور در داخل و همه نیروهایی که ناراضی هستند اعتراضاتشان به‌صورتهای مختلف بروز می‌دهد و از آن طرف گروههایی در بیرون کشور هستند که بالاخره می خواهند بیایند و قدرت را به‌دست بگیرند به‌انحاء مختلف فعال می‌شوند.

بنابراین کشور آن‌چنان بهم می‌ریزد که همین‌جوری که گفتم اصلاً سابقه ندارد اگر این خطرات را نبینند خیلی وحشتناک است.

(یوتیوب: ۱۸مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/013b155d-13fe-48d3-8f29-11b27434be0d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات