728 x 90

سخنرانی بيل ريجاردسون، وزیر پیشین انرژی آمریکا در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

بيل ريجاردسون، وزیر پیشین انرژی آمریکا در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس
بيل ريجاردسون، وزیر پیشین انرژی آمریکا در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

آیا شما برای پایان دادن به دیکتاتوری آماده هستید؟ می‌دانید هر خبری که در مطبوعات می‌خوانید در رابطه با کمبود آب، فساد، کمبود یک انتخابات آزاد، اعدام‌ها، قطع مستمری و نا‌آرامی‌های سیاسی، گسترده است. می‌دانید چرا؟ برای این‌که نقطه پایان نزدیک است و چیزی که شاهد آن هستید یک تغییر عظیم است. مانند بسیاری از همکارانم در اینجا که در پشت سرم مشاهده می‌کنید، دموکرات، جمهوری‌خواه، سناتورها، ژنرالها، فعالان اجتماعی، رهبران سیاسی از اقصی نقاط آمریکا، می‌خواهم که شما بدانید همان‌طور که سناتور توریسلی گفت، آمریکا از شما حمایت می‌کند و من در پشت صحنه رهبران کشورهای جهان شامل قانونگذاران، نخست‌وزیران، رهبران تقریباً همه کشورهای غربی اروپایی، آفریقایی و رهبران ملیتهای آسیایی را می‌بینم که از شما حمایت می‌کنند.

آخرین نکته من این است که در این جا بسیاری رهبران برجسته حضور دارند ولی می‌دانیم که این واقعه در چه رابطه‌‌یی است، این واقعه در رابطه با شماست، شما سرچشمه تغییر در ایران هستید. نسل جوان، زنان، مقاومت، جوانان شرکت‌‌کننده در اینجا و من می‌خواهم به شما بگویم که بسیاری از مردم سؤال می‌کنند که آیا آلترناتیوی در مقابل دیکتاتوری آخوندی وجود دارد؟ و جواب است که بله. این آلترناتیو نیروی مقاومت است، مجاهدین خلق است، خانم رجوی است و همین‌طور شما هستید. و به شما می‌گویم که دلیلش چیست، چون شما کسانی بو دید که علیه شاه جنگیدید، شما علیه دیکتاتوری جنگیدید، علیه دیکتاتوری مذهبی، شما در سنگرها جنگیدید و کشته شدید و شما نماینده یک پلاتفرم هستید، یک پلاتفرم دموکراتیک برای آزادی و دموکراسی. شما از تساوی حقوق زن و مرد حمایت کردید، شما از منشور سازمان ملل و حقوق‌بشر حمایت کردید، شما از برگزاری یک انتخابات آزاد و منصفانه حمایت کردید، شما از بخش خصوصی حمایت کردید، شما از ابطال قوانین قصاص حمایت کردید، شما از دموکراسی و این‌که نسل جوان بتواند در آینده فرصتهای شغلی داشته باشد حمایت کردید. پس من به‌عنوان دوستتان در اینجا به شما می‌گویم: قدرت در دست شماست، قدرت در دست تک به تک شما در اینجا است و هر کدام از شما هزاران نفر در ایران را نمایندگی می‌کند که می‌گویند نه به دیکتاتور و اصلاح‌طلب. نقطه پایان نزدیک است، پایان نزدیک است. بنا بر این آیا شما خواهان یک ایران آزاد هستید؟ آیا شما به خانم مریم رجوی به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران رأی خواهید داد؟

متشکرم

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32227c97-6b37-48d2-b7c8-97d254d2f526"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات