728 x 90

بیستمین روز اعتصاب رانندگان کامیون در ایران (امروز جمعه ۲۰مهر ۹۷)+ فیلم

همبستگي سندیکای رانندگان دانمارک با رانندگان اعتصابی ایران ۹۷۰۷۲۰
همبستگي سندیکای رانندگان دانمارک با رانندگان اعتصابی ایران ۹۷۰۷۲۰

روز جمعه بیستم مهر ماه اعتصاب کامیون‌داران برای بیستمین روز متوالی ادامه یافت. گزارشها حاکی از ادامه اعتصاب در شهرهای مختلف از جمله: اصفهان، زرین شهر، رومشگان لرستان، کرمانشاه، شهرکرد و سیرجان است.

بر اثر اعتصاب رانندگان بخشی از خط تولید فولاد مبارکه اصفهان تعطیل شده است

سپاه و ارگانهای اطلاعاتی آخوندی در هراس از گسترش اعتصاب کامیون‌داران و بقیه اقشار و به‌منظور ایجاد رعب و وحشت مذبوحانه اقدام به تهدید رانندگان اعتصابی در فضای مجازی کرده‌اند

 

همبستگی سندیکای رانندگان دانمارک با ۵۰هزار عضو با کامیون‌داران ایران

بخش حمل‌ و نقل فدراسیون متحد کارگران دانمارک که دارای ۵۰هزار عضو است، با صدور بیانیه‌یی، حمایت کامل خود را از اعتصاب رانندگان کامیون در ایران ابراز و با آنها اعلام همبستگی کرد.

این بیانیه‌یی طی برنامه‌یی در مقابل مقر این سندیکا با حضور رئیس و ۲۰تن از اعضای هیأت مدیره آن قرائت شد.

یان ویلادسِن رئیس بخش حمل‌ و نقل فدراسیون متحد کارگران دانمارک با قرائت این بیانیه، گفت: «بخش حمل‌ و نقل در فدراسیون متحد کارگران دانمارک...، از جانب ۵۰۰۰۰عضوی که سازمان ما نماینده آنهاست، به‌طور کامل همبستگی خود را با رانندگان کامیون در ایران که در حال اعتصاب هستند، ابراز می‌دارد.

این اعتصاب از مناطق استانهای قزوین، لرستان، آذربایجان شرقی و مازندران شروع شد و اکنون به ۳۱استان در ایران گسترش پیدا کرده است».

سندیکای رانندگان دانمارک در ادامهٔ بیانیهٔ خود، خواسته‌های کامیون‌داران اعتصابی در ایران را برشمرده و از آنها حمایت کرده است.

یان ویلادسِن رئیس بخش حمل‌ و نقل فدراسیون متحد کارگران دانمارک همچنین تأکید کرد که بر طبق اطلاعاتش اتحادیه جهانی رانندگان، آی تی اف، مشکلات مزد پایین و امنیت رانندگان را به‌صورت فوق‌العاده در دستور کار خود قرار داده است.

پیشتر نیز اتحادیه رانندگان جاده‌یی آمریکا تمیسترز با ۱،۴۰۰،۰۰۰کارمند حمایت خود را از اعتصاب کامیون‌داران ایران اعلام کرده بودند.

 

صحنه‌ای انگیزاننده از لانه یک پرنده در کامیون اعتصابی و سوگند راننده آن +فیلم

جمعه ۲۰مهر ۹۷، یکی از رانندگان اعتصابی که برای روشن کردن کامیون خود جهت شارژ باطری اقدام کرده بود متوجه شد که در داخل کامیون یک پرنده لانه کرده و تخم گذاشته است. وی سوگند خورد تا زمانی که جوجه‌ های پرنده از تخم خارج نشوند کامیونش را استارت نزند.

گزارشی از مسیر هرات به شهربابک + فیلم

گزارش تنظیم‌ شده توسط یکی از رانندگان از بیستمین روز اعتصاب رانندگان کامیون در مسیر هرات به شهربابک، در مسیری که همیشه پر از خودروهای سنگین رانندگان اصفهان، شهرضا، شهرکرد و مبارکه بوده است در حال حاضر کاملا خالی از تردد شده است. هنوز اعتصاب برقرار است و پرچم بالاست.

 

اعتصاب رانندگان در چمگردان اصفهان + فیلم

گزارشی از اعتصاب رانندگان کامیونهای از پارکینگ شهر چمگردان در استان اصفهان که کامیونها و تریلر،کمرشکن های متوقف شده طی ۲۰ روز اعتصاب.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7acb2eac-66d8-4ed2-9e70-4d7a5ef6556b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات