728 x 90

بیست و هفتمین روز اعتصاب نفت‌گران در ۱۱۲ پالایشگاه و مرکز پتروشیمی و نیروگاه در ۱۹شهر -بستن جاده شرکت نفت در شهرستان مهران توسط اعتصابیون

اعتصاب سراسری نفتگران
اعتصاب سراسری نفتگران

اعتصاب سراسری کارگران پیمانی صنایع نفت و پتروشیمی که در اعتراض به دستمزد پایین و شرایط سخت و طاقت‌فرسای کاری معیشتی، از روز ۲۹خرداد آغاز شده است، پنجشنبه ۲۴تیر برای بیست و هفتمین روز متوالی ادامه دارد. اعتصاب کارگران پیمانی تاکنون به پالایشگاها، صنایع پتروشیمی، نیروگاهها و تأسیسات مربوط به صنعت نفت در شهرهای تهران، اراک، اصفهان، اهواز، آبادان، ماهشهر، جاسک، عسلویه، گچساران و... گسترش یافته است.

 

 

بستن جاده شرکت نفت  توسط کارگران اعتصابی پیمانی شرکت جهان پارس شهرستان مهران

 کارگران اعتصابی  پیمانی شرکت جهان پارس شهرستان مهران  پنجشنبه ۲۴ تیر  در جهت اعتراضات خودشان اقدام به  بستن جاده شرکت نفت کردند .

 

 

حمایت کارگران پروژه‌یی شهرستان مسجد سلیمان از تداوم اعتصاب کارگران نفت

جمعی از کارگران پروژه‌یی شرکتهای نفتی شهرستان مسجد سلیمان که در اعتصاب به سر می‌برند چهارشنبه ۲۳تیر در حمایت از دیگر همکاران خود اعلام کردند که تا تحقق مطالبات‌شان به اعتصاب ادامه خواهند داد.

 

 

حمایت کارگران پروژه‌ای شهرستان دهدز از تداوم اعتصاب کارگران نفت

روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه جمعی از کارگران پروژه‌ای شرکتهای نفتی شهرستان دهدز که در اعتصاب به سر می‌برند در حمایت از دیگر همکاران خود اعلام کردند که تا تحقق مطالبات‌شان به اعتصاب ادامه خواهند داد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a3fb162-6f2a-4cda-9b08-a688d4e1a0e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات