728 x 90

بیداد فقر در حاکمیت پلید آخوندی در ظهور پدیده‌ای به نام «نخاله خوابی»

فقر در ایران - عکس از آرشیو
فقر در ایران - عکس از آرشیو

آن‌سوی چپاول و غارت میلیاردی سرمایه‌های این میهن از سوی کارگزاران رژیم و اعوان و انصارشان در ایران؛ پدیده‌هایی هم‌چون گورخوابی؛ کارتن خوابی؛ اتوبوس خوابی و... بوده است. اما اخیراً شبکه‌های اجتماعی شاهد فیلمها و تصاویر تکان‌دهنده‌ای از سکونت افراد به‌صورت انفرادی و یا خانوادگی در محلهای نگهداری نخاله‌های ساختمانی یا پسماندهای شهری است.
این پدیده نوظهور از فقر و بی‌خانمانی در منطقه بلوار شفق کلان‌شهر اصفهان به گونه‌ای وجدان جامعه را جریحه‌دار کرده که حسین یزدی مدیر مسئول حکومتی یک پایگاه خبری به نام «مبین ۲۴» را وادار کرد تا با اعتراف به‌وجود نخاله خوابی بگوید «ظهور این پدیده در اصفهان به‌شدت غم‌انگیز است» و رضا صالحی مدیر مسئول روزنامه حکومتی یاقوت وطن نیز آه فغان سر دهد که «‏دقیقا ۳۶ساعت از انتشار تصاویر مرد جوانی که با پسر نوجوانش در نخاله‌های ساختمانی در اصفهان سکونت داشت می‌گذرد و حدود ۱۲ خیّر تماس گرفته‌اند تا به وی کمک کنند، ولی دریغ از یک تماس از سوی مسئولان تا حداقل محل دقیق نخاله خوابی وی را بدانند».
خاطر نشان می‌شود که ظهور پدیده‌هایی هم‌چون اتوبوس خوابی؛ گورخوابی و... . آخرین آن نخاله خوابی در حالی در ایران تحت حاکمیت چپاول و غارت آخوندی رخ نشان می‌دهد که عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی دولت آخوند حسن روحانی در اسفند ۹۵ با اطلاق عنوان «بدمسکن» به کسانی که فاقد سرپناه مناسب، ایمن و یا مطمئن هستند، جمعیت آنان در بخش‌های حاشیه‌ای و بافت فرسوده ایران را ۱۹میلیون نفر اعلام کرده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6dc9e1df-d0b5-4ca4-88cd-d9ab966ac4ef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات