728 x 90

بیانیه کنفدراسیون سراسری کار ایتالیا- CGIL-استان پزارو- اوربینو ایتالیا؛ در همبستگی با قیام مردم ایران

حمایت کنفدراسیون سراسری کار ایتالیا
حمایت کنفدراسیون سراسری کار ایتالیا

کنفدراسیون سراسری کار ایتالیا- CGIL-با بیش از ۵میلیون عضو در استان پزارو- اوربینو ایتالیا؛ در همبستگی با قیام مردم ایران بیانیه‌یی صادر کرده‌اند. در این بیانیه آمده است:

 

همبستگی با کارگران، دانشجویان و مردم ایران که برای آزادی؛ دموکراسی و حقوق‌بشر مبارزه می‌کنند.

رژیم تئوکراتیک ایران ۴۰سال است که بر مسند قدرت است و این روزها با خشونت تمام به اعتراضات مسالمت‌آمیزی که توسط کارگران و شهروندان ایرانی سازماندهی شده، پاسخ داده است. رژیم برای خاموش کردن اعتراضات حق‌طلبانه هزاران ایرانی به سرکوب تمام‌عیار دست‌زده است.

معترضان برای قیمت بنزین و دستمزد معیشتی خود که از خواسته‌های به حق آنها می‌باشد و در ایران از مردم گرفته شده است؛ به‌صورت مسالمت‌آمیز به خیابان‌ها آمده بودند.

بر طبق گزارشات آژانس‌ها و انجمنهای بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر از جمله، عفو بین‌الملل:

صدها نفر کشته شده‌اند و هزاران نفر زخمی شده‌اند و هزاران نفر جزو افراد دستگیر شده می‌باشند و محاکمه آنها در دادگاهی خواهد بود که قاضی دادگاه از خود رژیم است.

سندیکای کنفدراسیون سراسری کار ایتالیا- CGIL در شهرهای استان پزارو و اوربینو، حمایت خود را از کارگران و دانشجویان و کلیه شهروندان ایرانی که در اعتراضات اخیر شرکت کرده و خواهان حقوق خود می‌باشند، اعلام می‌دارد و با آنها احساس همبستگی کرده و از مبارزه آنها برای آزادی و دموکراسی حمایت می‌کند.

از دولت ایران می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر به سرکوب و کشتار خاتمه دهد و بگذارد که این وضعیت را اتحادیه اروپا و سازمان ملل دنبال کنند چرا که آنها در این مورد هم تجربه و هم تواناییهای خاص دارند.

 

دبیرکل سندیکای کنفدراسیون سراسری کار ایتالیا- CGIL در استان پزارو و اوربینو

روبرتو روسینی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b817efc8-d2ec-4811-bcda-c28ade74bd14"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات