728 x 90

بیانیه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان: اقدام قاطع برای جلوگیری از حملات نیابتی رژیم ایران

کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا

مایکل مک‌کال رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا بیانیه‌ای را در واکنش به افزایش حملات ماموران نیابتی مورد حمایت رژیم ایران، با حمایت سپاه پاسداران و رژیم ایران، علیه نیروها و پرسنل آمریکایی صادر کرد.

 در بیانیه مطبوعاتی کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان در مورد رژیم ایران که در سایت کنگره آمریکا ۴آبان منتشر شده آمده است:
«از ۱۷ اکتبر، نیروهای نیابتی تحت حمایت ایران حداقل ۱۶حمله علیه نظامیان آمریکایی مستقر در حمایت از مأموریتهای حیاتی مقابله با داعش انجام داده‌اند. این حملات منجر به زخمی شدن بیش از ۲۴پرسنل آمریکایی شده است. دولت بایدن در مواجهه با تهدید ادامه تشدید تنش از سوی ایران و دستیارانش، نسبت به واکنش سریع و قاطع هشدار داده است. من از این دولت می‌خواهم که اطمینان حاصل کند که سخنانش به‌عمل تبدیل می‌شود. تقویت موقعیت نیروی ما در منطقه خوب است، اما باید اقدامات بیشتری انجام شود تا ایران و نیروهای نیابتی‌اش را از ادامه خطر قرار دادن مردان و زنان شجاعی که به این ملت خدمت می‌کنند بازدارند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/579a5273-43a2-4474-a0e6-a054075a6286"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات