728 x 90

بیانیه وزیر خارجه آمریکا – رژیم ایران تهدیدی بزرگتر از نازیهاست

وزارت امور خارجه آمریکا
وزارت امور خارجه آمریکا

وزیر خارجه آمریکا روز ۲۰اردیبهشت در یک بیانیه مطبوعاتی به‌مناسبت سالگرد خروج از توافق برجام نوشت: «دو سال پیش، دونالد ترامپ تصمیم جسورانه خود را برای خروج از توافق پرنقص با رژیم ایران و امنیت موهوم ناشی از آن برای حفظ جهان از خشونت و تهدید اتمی این رژیم، اعلام کرد. ما از آن زمان قویترین تحریم‌های تاریخ را برقرار کردیم و از این‌که رژیم ایران تروریست‌ها را با میلیاردها دلار تأمین و تجهیز کند، ممانعت کردیم. امروز آمریکا و خاورمیانه صلح آمیزتر از شرایطی است که ما در برجام باقی می‌ماندیم.

۷۵سال پیش، آمریکا و متفقین ما متحد شدند تا دنیا را از نازیها و ایدئولوژی نفرت‌انگیز آنها خلاص کنند.

ما امروز با تهدید بزرگی برای صلح منطقه‌ای از جانب یک رژیم یاغی دیگر مواجه هستیم و ما دوباره به جامعه جهانی فراخوان می‌دهیم که به ما در متوقف کردن رژیم ایران بپیوندند.

ما از همه گزینه‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنیم تا مطمئن شویم که تحریم تسلیحاتی رژیم ایران تمدید خواهد شد. ما وضعیت کنونی خشونت و تروریسم این رژیم را نمی‌پذیریم و هرگز اجازه نخواهیم داد رژیم ایران به سلاح اتمی دست یابد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b510c8a6-2e36-4b82-a573-bccca4edd1a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات