728 x 90

بیانیه وزارت اطلاعات رژیم آخوندی درباره دستگیری ۱۰نفر از هسته‌های عملیاتی مجاهدین - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۱۵آذر ۱۴۰۱
سخنگوی مجاهدین - ۱۵آذر ۱۴۰۱
  • بیانیه وزارت اطلاعات رژیم آخوندی درباره دستگیری ۱۰نفر از هسته‌های عملیاتی مجاهدین: آنها با انجام اقدامات تروریستی و خمپاره‌زنیهای متعدد علیه مراکز نظامی و انتظامی به فضای ناامنی دامن می‌زدند.
  • وزارت اطلاعات: اعضای این هسته‌ها در عملیات‌های متعدد تروریستی به پرتاب نارنجک دست‌ساز و حملات خمپاره‌ای پرداخته و در حال طراحی اقدامات به‌مراتب شدیدتری بودند.
  • وزارت اطلاعات: تمامی اقلام و تسلیحات و ادوات عملیات هم‌چون خمپاره، نارنجک، مواد و تجهیزات ساخت نارنجک دست‌ساز، سلاح کمری و کوکتل مولوتوف، کشف و ضبط شد.
  • وزارت اطلاعات: در عملیاتها از عناصر سابقه‌دار و قدیمی مجاهدین زندانی در دهه۶۰ استفاده شده است.
  • وزارت بدنام به طرز مضحکی «تمام فعالیت‌های تروریستی» را به «هدایت مستقیم مقر اروپایی مجاهدین واقع در کشور آلبانی» نسبت داد و تأکید کرد «جان برکفان گمنام» وزارت مقابله با مجاهدین را تا «انهدام کامل آنها» ادامه خواهند داد.

سخنگوی مجاهدین: وزارت بدنام و سربازان گمنام و خلیفهٔ در حال انهدام بهتر است فعلاً قاچ زین ولایت را بچسبند!

رژیم فعلاً بعد از شکست و مفتضح شدن پرونده ۱۷ژوئن در فرانسه و خروج مجاهدین از لیست آمریکا از هدایت عملیات از آمریکا و فرانسه کوتاه آمده و به آلبانی بسنده کرده است. به‌نظر می‌رسد وزارت بدنام هنوز از حکم دادگاه مبارزه با جرایم سازمان‌یافته در آلبانی در مورد رد دعاوی رژیم آخوندی در این خصوص بی‌اطلاع است یا عمداً به روی نامبارک نمی‌آورد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0b1dcc5-7024-401a-b476-ff093c9fdfc2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات