728 x 90

بیانیه همبستگی فراجناحی تشکل‌های سیاسی هامبورگ محکومیت حمله پلیس دولت آلبانی به مقر سازمان مجاهدین خلق ایران

بیانیه همبستگی فراجناحی تشکل‌های سیاسی هامبورگ
بیانیه همبستگی فراجناحی تشکل‌های سیاسی هامبورگ

بیانیه همبستگی فراجناحی تشکل‌های سیاسی هامبورگ

محکومیت حمله پلیس دولت آلبانی به مقر سازمان مجاهدین خلق ایران

مردم ما روز سه‌شنبه ۳۰خرداد ۱۴۰۲ بار دیگر شاهد یکی از جنایات دیگر جمهوری اسلامی بودند، که به درخواست سران رژیم در یک زد و بند سیاسی با دول غربی بیش از یکهزار نیروی پلیس آلبانی به پایگاه مجاهدین در تیرانا هجوم بردند و دهها نفر را مصدوم و مجروح کرده ویکی از اعضای مجاهدین نیز در این حمله وحشیانه کشته شد.

ما از تمام سازمانهای طرفدار حقوق‌بشر و همه آزادیخواهان درخواست داریم که این اقدام تروریستی را محکوم کنند وهم‌چنین وظیفه همه سازمانهای سیاسی ایرانی و آزادیخواه را می‌دانیم که سازمان مجاهدین را در این حمله وحشیانه تنها نگذارند وبا اتحاد خود ضمن محکوم کردن این جنایت با ایجاد سد محکمی از همبستگی خود مانع از تکرار این جنایات شوند.

لازم به یادآوری هست که رژیم هر چه به سقوط نزدیکتر شود، درنده‌تر می‌شود و تنها با براندازی حاکمیت تروریست جمهوری اسلامی می‌تواند به این جنایات پایان دهد که آن هم فقط با اتحاد و همبستگی میسر است.

نابود باد حکومت تروریست‌پرور جمهوری اسلامی، زنده باد مبارزان راه آزادی

جریانهای سیاسی زیر که با نام "همبستگی فراجناحی تشکل‌های سیاسی هامبورگ" با هم همکاری می‌کنند، از این بیانیه حمایت می‌کرده‌اند:

انجمن زندانیان سیاسی کرد

تلاشگران راه آزادی ایران هامبورگ

فعالان سیاسی کرد شمال آلمان

همایش ایرانیان هامبورگ و حومه

نسل برانداز

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e002ee2-b3f4-48bd-bf52-d217c156a007"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات