728 x 90

بیانیه و هشدار وحشت‌آلود سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم ولایت فقیه درباره «نبرد جاودانه مرصاد»در سالگرد عملیات کبیر فروغ جاویدان - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۵مرداد۹۹
سخنگوی مجاهدین - ۵مرداد۹۹
  • بیانیه و هشدار وحشت‌آلود سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم ولایت فقیه درباره «نبرد جاودانه مرصاد» در سالگرد عملیات کبیر فروغ جاویدان
  • تأکید می‌شود: درسهای این رخداد عظیم در شرایط حساس کنونی که ردپای مجاهدین و جریان نفوذ در فتنه آفرینی‌های پیچیده و غائله‌سازی نوین دشمنان قسم خورده عبرت‌آمیز بوده و با یادآوری سرنوشت ارتش به‌اصطلاح آزادیبخش فرقه نفاق در نبرد جاودانه مرصاد هوشمندی و بیداری ملت مقتدر را به رخ آنان خواهد کشید.

هشدار سرلشکر باقری به گروهک تروریستی منافقین:

رئیس ستاد کل نیرو های مسلح به‌مناسبت سالگرد عملیات غرور انگیز مرصاد پیامی صادر کرد.

فرا رسیدن پنجم مرداد ماه سالروز عملیات غرور انگیز و مقتدرانه مرصاد که برای مقابله با اقدام (مجاهدین) موسوم به فروغ جاویدان و آزادسازی مناطق اشغالی در جبهه غرب، درس‌ها و عبرتهای ماندگار و آموزنده‌ای در تاریخ ایران عزیز به ودیعت نهاده است را گرامی می‌دارم.

گروهک منافقین، آخرین حلقه استکبار و صهیونیسم بین‌المللی برای درهم شکستن مقاومت و ایستادگی شگفت‌انگیز و پیروزمندانه در جنگ تحمیلی - آن هم در نقطه پایانی جنگ و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ محسوب می‌شد در عملیات فروغ جاویدان نه تنها رویای باطل از مهران تا تهران تعبیر نشد بلکه گروهک نفاق و منافقین خائن، کوردل و تروریست، برای همیشه آماج نفرت و کینه قرار گرفتند.

تأکید می‌شود:

درس‌های این رخداد عظیم و الهام‌بخش تاریخی در شرایط حساس کنونی که ردپای (مجاهدین) و جریان نفوذ در فتنه آفرینی‌ها پیچیده و غائله سازی نوین دشمنان قسم خورده که با دروغ، نیرنگ و سیاه‌نمایی از وضعیت کشور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای اغوای مردمان این مرز و بوم در کمین نشسته‌اند، عبرت‌آمیز بوده و با یادآوری سرنوشت ارتش آزادیبخش فرقه نفاق در نبرد جاودانه مرصاد، هوشمندی و بیداری ملت مقتدر، را به رخ آنان خواهد کشید.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو های مسلح

سخنگوی مجاهدین گفت: معلوم می‌شود که آتش فروغ آن‌قدر شعله‌ور و جاودانه است که هنوز پس از ۳۲سال آخوندها و پاسداران و رئیس قوای مسلح آنها تا مغز استخوان می‌سوزند. به‌خصوص که ارتش آزادیبخش در تنور جنگی آنها را گل گرفت و زهر آتش‌بس به حلقوم ولی‌فقیه آنها ریخت.

سخنگوی مجاهدین افزود: این هنوز از نتایج سحر است، باش تا مردم ایران و جوانان برومند قیام بند از بند رژیمتان بگسلند . آنگاه سرلشکران خامنه‌ای و خمینی نیز مانند سرلشکران محمدرضا شاه و رضا شاه فرار را بر قرار ترجیح داده؛ عرض تسلیم و ارادت و بندگی خواهند نمود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b6490b8-7e20-4b18-903a-89dfa4ffb1a2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات