728 x 90

بیانیه قیام‌کنندگان در عراق: در برابر حملات ایادی رژیم ایران، دفاع از خود الزامی است

بیانیه قیام کنندگان  عراقی
بیانیه قیام کنندگان عراقی

به‌دنبال ترور ایهاب الوزنی از فعالان کمیته تظاهرات در کربلا توسط وحوش و مزدوران خامنه‌ای در عراق کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر روز ۲۰ اردیبهشت در بیانیه‌یی به «انقلابیون قهرمان در هر کجا» از مردم و جوانان عراق خواستند در برابر حملاتی که نیروهای تبهکار و ظالم یعنی ایادی رژیم اشغالگر آخوندها در ایران انجام می‌دهند، دفاع از خود الزامی است، آنها تلاش می‌کنند که با کشتن یکایک انقلابیون صدای آنها را خاموش کنند.

در این بیانیه درباره ترور ایهاب الوزنی آمده است: این شبه‌نظامیان ستاره‌ای دیگر از آسمان انقلاب اکتبر را با گلوله‌های خیانت به‌شهادت رسانند، ایهاب الوزنی که خواستار میهنی آزاد و دولتی مستقل ِدارای حاکمیت بود، به‌شهادت رسید، اما نیروهای تبهکار به ظن خودشان فکر می‌کردند که با خاموش کردن صدای او برای همیشه، انقلابیون ساکت خواهند شد، اما آنچه حاصل شد، شعله کشیدن انقلاب به‌معنای واقعی کلمه بود، قهرمانان مجدد به خیابان‌ها بازگشتند تا با میهن خود تجدید عهد کنند و به شهداء این وعده را می‌دهند که حق آنها ضایع نمی‌شود.

برادران انقلابی: الآن زمانی است که باید سکوت را شکست و به سستی و رخوت که انقلاب از آن رنج می‌برد، پایان داد و به میدانهای عزت و شرف برای به زیر کشیدن این روند سیاسی فاسد باز گشت، و شعار مان: دیگر باز نخواهیم گشت مگر زمانی که عراق خالی از شبه‌نظامیان و احزاب فاسد گردد.

خاطرنشان می‌شود ایهاب الوزنی به همراه فاهم الطایی از فعالان اصلی تظاهرات کربلا و به‌شدت ضد رژیم آخوندی بودند و همواره با استناد به کلام امام حسین (ع) مردم را به مبارزه علیه ظلم و رژیم ایران فرا می‌خواندند، شهید فاهم الطایی توسط مزدوران رژیم؛ شب‌هنگام زمانی که به همراه ایهاب الوزنی با موتور به خانه باز می‌گشت، پس از پیاده شدن از موتور و جدا شدن از ایهاب الوزنی، در نزدیکی خانه‌اش توسط مزدوران رژیم آخوندی ترور شد.

ایهاب الوزنی نیز روز صبح یکشنبه ۱۹اردیبهشت در جلوی خانه خودش توسط وحوش خامنه‌ای که سوار بر موتور بودند با شلیک گلوله او را به‌قتل رساندند. به‌دنبال ترور ایهاب الوزنی، در ۱۶استان عراق تظاهرات گسترده‌ای برگزار شده است و کنسولگری رژیم در کربلا و دفتر حزب‌الدعوه مالکی در بابل را نیز به آتش می‌کشند...

رژیم آخوندی در وحشت از خشم جوانان و انقلابیون عراق، در رسانه‌های معلوم‌الحال خود تلاش می‌کند که با اخبار مجعول اسراییل را مسئول این قتل قلمداد کند، در حالی که پس از این قتل، جوانان عراق بی‌شکاف رژیم و مزدوران ش را مسئول این قتل معرفی کردند و به حمله به مراکز رژیم و مزدورانش پرداختند. این تظاهرات و حملات به مراکز احزاب وابسته به رژیم کماکان ادامه دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/52279641-af96-4ac7-904f-ebf60d50b3fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات