728 x 90

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح رژیم علیه مجاهدین به‌مناسبت بیست و چهارمین سالروز هلاکت جلاد صیاد شیرازی

جلاد صیاد شیرازی
جلاد صیاد شیرازی

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح رژیم ولایت فقیه علیه مجاهدین به‌مناسبت بیست و چهارمین سالروز هلاکت جلاد صیاد شیرازی

 

بیانیهٔ احمقانه به‌خاطر ضربه سنگین وارده درباره ظرفیتهای ممتاز، نبوغ نظامی الگوی جاودان فرماندهی و «امیر دلها»!

هلاکت صیاد شیرازی

ستاد کل نیروهای مسلح تحت‌امر خامنه‌ای به‌مناسبت بیست و چهارمین سالگرد هلاکت قاتل مجاهدین در عملیات فروغ جاویدان و جلاد خلق کرد بیانیهٔ احمقانه‌ای درباره ظرفیتهای ممتاز و نبوغ نظامی و الگوی جاودان فرماندهی «امیر دلها» و «عارف ساده زیست» سپهبد جلاد صیاد شیرازی صادر کرد.

ضربه وارده به قدری سنگین بوده که ستاد کل نیروهای مسلح خامنه‌ای صیاد شیرازی را در تبعیت از مقام شامخ ولایت «امیری عارف و بنده‌ای مخلص» با ظرفیت‌های تعیین‌کننده در برابر مجاهدین توصیف کرده است.

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح می‌گوید مجاهدین همواره از او کینه به دل داشتند زیرا عملیات مرصاد در تاریخ ارتجاع خمینی نقطه عزیمت به سوی نظام قوی و مقتدر بوده است. و حال که رژیم در آستانه عبور از یک پیچ تاریخی دیگر است صیاد شیرازی را باید یکی از مهمترین پرچم داران این حرکت خواند.

ستاد کل نیروهای مسلح خامنه‌ای به وی اطمینان داده است که راه نورانی صیاد شیرازی را ادامه خواهد داد.

سخنگوی مجاهدین به ستاد کل نیروهای مسلح تحت‌امر خامنه‌ای گفت فروغ آتشین و نورانی قیام بر سر و روی نظام نیز ادامه می‌یابد. مشروط بر این‌که سر بزنگاه مانند قوای مسلح و ارتش رضا شاه و محمدرضا شاه فرار و تسلیم پیشه نسازید!

همزمان ارتش تحت‌امر خامنه‌ای نیز در بیانیه جداگانه دیگری به‌مناسبت بیست و چهارمین سالگرد هلاکت سپهبد جلاد صیاد شیرازی او را مدیری مجاهد و میدان‌دار وحدت و همدلی نیروهای مسلح ولایت فقیه تعریف کرده است که به‌عنوان الگویی ماندگار، راه‌حل بسیاری از مشکلات و چالشهای زندگی و راهگشای تصمیم‌های کلان دفاعی خواهد بود. مهمتر این‌که نبوغی منحصر به‌فرد داشته و شکست مجاهدین را موجب شده است.

در این بیانیه جلاد منفور یک فرمانده دلاور ولایی و محبوب و دارای جایگاه ولایی در نزد عامه مردم توصیف شده و خامنه‌ای وی را امیر سرافراز ارتش اسلام خوانده است.

توصیفات ارتش تحت‌امر خامنه‌ای به‌وضوح حاکی از سنگینی ضربه دریافتی به ماشین نظامی ولایت فقیه است.

 

 

۲۱فروردین سالگرد هلاکت سپهبد نظام ولایت صیاد شیرازی

قاتل مجاهدین در عملیات فروغ جاویدان و جلاد مردم و پیشمرگان کردستان ایران

 

روضه‌خوانی و سوزوگداز سرکردگان و تلویزیون حکومتی در سالگرد هلاکت صیاد شیرازی

جلاد مردم کردستان و قاتل مجاهدین در عملیات فروغ جاویدان

 

تلویزیون رژیم ۷فروردین ۱۴۰۲

گزارشگر رژیم: صیاد شیرازی پس از پیروزی انقلاب به غرب اعزام و در دفع غائله کردستان نقش مهمی ایفا کرد، امیر سپهبد علی صیاد شیرازی از سال۶۰ تا ۶۵ مسئولیت فرماندهی نیروی زمینی ارتش را برعهده داشت و پس از آن به‌عنوان نماینده حضرت امام در شورای عالی دفاع منصوب و تا پایان دفاع مقدس این مأموریت را ادامه داد، او در مرصاد در مرداد ۱۳۶۷ حضوری فعال داشت و پیروزیهای بزرگی را به ارمغان آورد او پس از سال‌ها مجاهدت به جانشینی ستاد کل نیروهای مسلح رسید و در بامداد روز ۲۱فروردین ۱۳۷۸ به‌دست منافقین کوردل در پوشش رفتگر مقابل منزل مسکونی‌اش در تهران به درجه رفیع شهادت نائل گردید، حضور فرمانده کل قوا در مراسم تشییع شهید صیاد شیرازی و بوسه پدرانه به تابوت او افتخاری ابدی ست

پاسدار دربندی:

جملات حاج آقا مجتبی در ایام شهادت صیاد شیرازی خیلی قشنگه یک سخنرانی و جلسه درسشون رو گذاشتن در مورد این موضوع می‌فرمایند من خیلی بررسی کردم که چرا صیاد ها را می‌زنند؟ می‌دونید که دهسال هم از جنگ گذشته بود اما آمدند بعد به جایی برسه انسان شهادت بیاید درب خانه‌اش درب بزند شهادت بیاید درب خانه‌ات درب بزنه بیاد بگه من منتظرم من منتظرتم من منتظرتم (گریه) و بعد می‌فرمایند که من دنبال (مجری صورتش را می‌گیرد و گریه می‌کند) هنوز دنبال این بودند توطئه کنند از ایشون انتقام بگیرن اینها نقشه شون رو اجرا کردن

خامنه‌ای در خانه صیاد شیرازی: درجه شهادت زیبنده صیاد بود حقا مشهود بود این مردی که همه جوانیش را همه مدت طولانی از بعد انقلاب تا امروز رو در خدمت اسلام سپری کرده بود

(تلویزیون خوزستان رژیم ۷فروردین ۱۴۰۲)

 

دلتنگی خامنه‌ای برای دژخیم صیاد شیرازی

 

آخوند نوری امام جمعه خامنه‌ای در بجنورد ۱۹فروردین ۱۴۰۱

محبوب حضرت آقا بودند مبارزه با منافقین و ریشه‌کنی منافقین توی عملیات مرصاد مرصاد به دست این رزمنده و این مجاهد انجام گرفت و تحقق پیدا کرد موقعی که ایشان توسط منافقین ترور شد و به‌شهادت رسید و در بهشت زهرا دفن شد صبح اول وقت خانواده‌اش موقعی که برای مزار شهید می‌روند روی خاک مزار شهید می‌بینند قبل از اونها مقام معظم رهبری آنجاست موقعی که به آقا می‌گویند آقا شما هم آمدید می‌گوید بله دلم برای صیادم تنگ شده بود!

تلویزیون شبکه اترک (رژیم): ۱۴۰۲۰۱۱۹

 

دفاع پرس وابسته به بنیاد حفظ آثار جنگ ضدمیهنی:

صیاد شیرازی نقشی تعیین‌کننده در عملیات مرصاد داشت

مجاهدین او را سرانجام در فروردین ۱۳۷۸ترور کردند

هوانیروز اصفهان، کرمانشاه و کرمان در عملیات مرصاد شرکت داشتند

 

دفاع پرس: صیاد شیرازی نقشی تعیین‌کننده در مرصاد داشت مجاهدین سرانجام او را ترور کردند

دفاع پرس وابسته به بنیاد حفظ آثار جنگ ضدمیهنی درباره نقش صیاد شیرازی جنایتکار و هوانیروز تحت‌امر او در عملیات فروغ جاویدان نوشت:

اگر چه در عملیات... مرصاد، تعداد زیادی از مقامات نظامی... تلاش... کردند، اما... صیاد شیرازی... نقشی تعیین‌کننده در پیروزی آن عملیات داشت... مجاهدین کینه و بغضی عمیق از صیاد شیرازی بر دل گرفتند و سرانجام در سپیده‌دم ۲۱فروردین سال۱۳۷۸ او را ترور کردند.

 

هلاکت صیاد شیرازی

هوانیروز با بکارگیری دهها فروند بالگرد و با انهدام بیش از ۱۱۵دستگاه خودرو و ۲۹دستگاه تانک و هلی‌برد بیش از سه هزار و ۳۶۰نفر از نیرو‌های خودی (مانند نیرو‌های لشکر ۷۱ روح‌الله اراک، لشکر ۹ بدر، لشکر ضدعاشورا و تیپ ضدنبی اکرم (نقش ایفا کردند).

پایگاههای هوانیروز، پشتیبانی عمومی اصفهان، کرمانشاه و کرمان در این عملیات شرکت و فعالیت خود را از روز چهارم مرداد آغاز کردند؛ در این روز ابتدا اعضای لشکر بدر[یعنی اسیران تواب عراقی] توسط هشت فروند بالگرد شنوک روی یال سمت راست ارتفاعات حسن‎آباد هلی‌برد شدند و مأموریت حمله به جناح چپ (مجاهدین) به آنها واگذار شد. سپس در دومین اقدام، مهمات مورد نیاز لشکر ۲۷ ضد محمد با چند فروند بالگرد شنوک به محل استقرار این یگان در فرودگاه اضطراری اسلام‌آباد غرب ارسال شد. در روز پنجم مرداد و با طلوع صبح عملیات شکار خودرو‌ها و ادوات زرهی نیرو‌های متجاوز توسط تیزپروازان هوانیروز کرمانشاه با فرماندهی مستقیم صیاد شیرازی شروع شد.

همزمان مواضع نیرو‌های مقدم (مجاهدین) در دهانه گردنه چهارزبر توسط دو فروند جنگنده نیروی هوایی ارتش به‌شدت بمباران... شد.

خبرگزاری دفاع مقدس – دفاع پرس ۵مرداد ۱۳۹۹

 

موضع‌گیری سخنگوی مجاهدین-۵ مرداد ۱۳۹۹

سخنگوی مجاهدین درباره کیفر برحق سپهبد جلاد صیاد شیرازی و سپهبد اعدامها اسدالله لاجوردی، با یادآوری الحاق سپهبد قاسم سلیمانی به آنها، خطاب به سایر جلادان و دژخیمان نظام از قبیل آخوند رئیسی و پاسدار باقری و سلامی گفت: بشتابید که صیاد و جلاد و آخوندهای شیاد در جهنم تنها نمانند!

(سایت مجاهد ۵مرداد ۹۹)

 

 

اعترافهای پاسدار محمود شاعری قائم‌مقام عملیاتی لشگر۷۱ روح الله

به نقش صیاد شیرازی جنایتکار در حمله به مجاهدین در عملیات فروغ جاویدان

پاسدار محمود شاعری قائم‌مقام عملیاتی لشکر ۷۱ روح‌الله در زمان جنگ

یکدفعه فرمانده وقت سپاه باختران آقای شعبانی وارد شد با مسئول اطلاعات وقتش که الآن اسمش رو یادم رفته بچه کرمانشاه بود مسئول اطلاعات وقت‌شان بود وارد شدند و خیلی سر و صدای، رنگ پریده، خاک آلود گفت برادر هاشمی همین جوری دستهایش را اینجوری کرد برادر هاشمی منافقین منافقین.

منافقین اسلام‌آباد آخه اگر، شدنیه مگه؟ گفت این چیه گفت آره دیشب که بچه‌ها تماس گرفتند از اسلام‌آباد و کرند که آقا این قصه پیش آمده و این نیروها حمله کردند به ما، همونجا ما همآهنگیها را کردیم و فرکانس گرفتیم از فرمانده هوانیروز و فرکانس بهش دادیم و آقای هاشمی خداحافظی کرد رفت برای جنوب یا هر جای دیگه جدا شدیم از هم. خدا رحمت کنه صیاد هم با ما بود همون زمانی که عرض کنم خدمت شما ما داشتیم همآهنگیها رو با فرمانده هوانیروز انجام می‌دادیم یکسری فرمانده هوانیروز گفت که آقا یک سری از خلبانها می‌گویند ما پرواز نمی‌کنیم برای چی می‌گویند خب میگن اینها هموطنانمان ما هموطنان خودمون رو نمی‌کشیم. صیاد شیرازی که خب من چندین سال بود می‌شناختمش خب خیلی لطف داشت بالاخره سن اش خیلی بالاتره عرض کنم خدمت شما خیلی هم با بچه‌های سپاه ارتباط خوبی داشت جمع کرد اینها رو توی محوطه به‌اصطلاح باز یک باند چیز هلیکوپتر شروع کرد برای اینها صحبت کردن و دیگه جمله بی‌غیرت ها رو گفت بی‌غیرتها اگر اینها بیان ناموسهاتون در اختیارشون قرار می‌گیره چند تا از بچه‌های حزب‌اللهیش بلند شدند و گفتند برادر صیاد دیگه تا هر کجا بگید ما هستیم و فلان و اینها و صلوات بقیه هم بالاخره مجاب شدند یعنی این باز یکی از نکاتی بود که بالاخره جای تأمل داره هموطنان خودمون رو نمی‌زنیم.

 

استقبال مقاومت ایران از یک دادگاه بین‌المللی با حضور خامنه‌ای و روحانی و رئیسی و همه شاهدان و شاکیان و مدعیان 

 

مسعود رجوی-۱۸ اسفند۱۳۹۹

دعوت از خامنه‌ای، روحانی و رئیسی برای شرکت در دادگاه بین‌المللی

در آذر ماه ۱۳۸۶ گفتیم: «سردمداران رژیم آخوندی از ترس فراخوانده شدن به دادگاههای بین‌المللی نعل وارونه می‌زنند. یک روز بر روی کاغذهای فرم انتِرپل برای ما حکم جلب می‌نویسند! یک روز در میان در پی محاکمه ما در عراق هستند و هرازگاهی در فرانسه ناپرهیزی نموده و در مورد صیاد شیرازی و دیگر عملیات اعلام شده ستاد فرماندهی مجاهدین در داخل کشور، عرض حال می‌دهند. گمان می‌کنند که مجاهدین را از دادرسی و دادگاه هراسی هست. از این حقیقت و از این قانونمندی به‌کلی غافلند که هر کجا قطره‌ای قانون و ذره‌یی عدالت و انصاف وجود داشته باشد، و در هر دادگاهی که به‌طور نسبی هم که شده، دادگری و قانون حکومت کند، بدون تردید، مجاهدین و مقاومت ایران برنده‌اند. به آخوندها و پاسداران دور و نزدیکشان می‌گویم که در تاراج و تجارت شما برنده‌اید اما در قانون و عدالت ما برنده‌ایم. به تاراج دادن بیت‌المال ملّت ایران و تجارت نفت و خون حیطه شما و انصاف و قانون قلمرو ماست».

اکنون، این گوی و این میدان. ما هم شاهدان قتل‌عام زندانیان و قیام آبان و سیستان و بلوچستان و شاهدان خانه خرابان و بی‌خانمانها را همراه می‌آوریم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee2bd81d-b576-4364-b38e-1b4095b29e68"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات