728 x 90

بیانیه سازمان انرژی اتمی رژیم و تأکید بر نقض بیشتر برجام

سیاست ادامه نقض برجام توسط رژیم آخوندی
سیاست ادامه نقض برجام توسط رژیم آخوندی

به‌دنبال سخنان روز چهارشنبه(۱۰مهرماه) خامنه‌ای، سازمان انرژی اتمی رژیم طی بیانیه‌یی بر نقض باز هم بیشتر برجام تأکید کرد. در بیانیه‌این سازمان آمده است:‌

«سازمان انرژی اتمی ایران با توجه ویژه به نظر ات (خامنه‌ای) در حوزه فعالیت‌های هسته‌ای، ضمن ادامه کاهش تعهدات هسته‌یی کشور در برجام، با تمام توان علمی تخصصی، امکانات و تجهیزات خود و با هماهنگی کامل مدیریتی با رئیس‌جمهور و رئیس شورایعالی امنیت، به فعالیت‌های گسترده خود در حوزه‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری تا نیل به نتیجه مطلوب ادامه می‌دهد»

 

سازمان انرژی اتمی رژیم از ترس عواقب این اقدام، مدعی شد آنچه انجام شده بر مبنای بندهای پیش‌بینی شده در برجام است و هیچ نقض تعهد جدی وجود ندارد.

خاطرنشان می‌شود روز چهارشنبه ۱۰مهر پس از اذعان به شکست در مانور و نمایشات اخیر همزمان با اجلاس مجمع عمومی ملل ‌متحد در نیویورک اعلام کرد: با جدیت و قاطعیت و تا رسیدن به نتیجه مطلوب به کاهش تعهدات هسته‌یی رژیم ادامه خواهد داد.

 

مطالب مرتبط:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/560066a3-f5f0-4404-9be2-561e07ce43b6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات