728 x 90

بیانیه حزب مردم اروپا در حمایت از قیام مردم ایران و علیه اعدام قیام کنندگان

بیانیه حزب مردم اروپا در حمایت از قیام مردم ایران و علیه اعدام قیام کنندگان
بیانیه حزب مردم اروپا در حمایت از قیام مردم ایران و علیه اعدام قیام کنندگان

بیانیه حزب مردم اروپا

بزرگترین گروه سیاسی در پارلمان اروپا با ۱۷۶نماینده در حمایت از قیام مردم ایران و علیه اعدام قیام‌کنندگان

فراخوان به اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌ها علیه رژیم ایران

 

حزب مردم اروپا بزرگترین گروه سیاسی در پارلمان اروپا با ۱۷۶نماینده طی بیانیه‌یی به ابتکار سخنگوی گروه خانم «دولورس مونتسرات»، «خاویر زارزالخوس رئیس مشترک دوستان ایران آزاد» و لئوپولدو لوپز گیل سخنگوی حقوق‌بشر این گروه از قیام مردم ایران حمایت کرد و اعدامهای جنایتکارانه قیام‌کنندگان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

حزب مردمی از اتحادیه اروپا می‌خواهد تحریم‌های شدیدتری علیه رژیم ایران در واکنش به اعدام‌های عمومی و احکام اعدام معترضان اعمال کند.

سخنگوی حزب مردمی در پارلمان اروپا، دولورس مونتسرات، خاویر زارزالخوس، و سخنگوی حقوق‌بشر گروه حزب مردم اروپا، لئوپولدو لوپز گیل، عمیقاً مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده‌اند.

محسن شکاری اعدام شده و مجید رضا رهنورد جوان در ملأعام به‌دار آویخته شده است.

مونتسرات بار دیگر حمایت خود را از مردم ایران که برای آزادی خود و برای حقوق شهروندان به‌ویژه زنان می‌جنگند، اعلام می‌کند.

اتحادیه اروپا نمی‌تواند چشمان خود را بر آنچه در ایران می‌گذرد ببندد. ما نمی‌توانیم کسانی را که جان خود را برای دفاع از ارزش‌هایی که اتحادیه اروپا بر آن استوار است به خطر می‌اندازند، رها کنیم. ما نمی‌توانیم در مقابل بربریت و نقض سیستماتیک حقوق‌بشر سکوت کنیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d8e613c8-1acb-429e-8c0f-a0bb0e170122"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات