728 x 90

بیانیه جیش العدل در رابطه با کشتار وحشیانه قیام‌کنندگان زاهدان

درگیریهای زاهدان
درگیریهای زاهدان

بیانیه جیش العدل در رابطه با کشتار وحشیانه قیام‌کنندگان زاهدان

ما از ملت غیور بلوچ در تمام استان و سایر هموطنان عزیزمان در سایر استانهای کشور می‌خواهیم خود را به هر شکل ممکن مسلح بکنند و از خود و همشهریان خود در مقابل توحش رژیم دفاع بکنند

سایت جیش العدل ۸مهر ۱۴۰۱: با خونهای ریخته شده نمازگزاران معترض زاهدان صفحه جدیدی از اعتراض گشوده شد. امروز با خاک و خون کشیده شدن دهها معترض غیرمسلح در شهر زاهدان که خواسته‌هایی معقولانه و ابتدایی داشته‌اند صفحه جدیدی از اعتراض گشوده شده است. و از آنجایی که اعتراضات به مرحله کشتار سنگین معترضان غیرمسلح رسیده است سازمان جیش العدل اعلام می‌دارد با تمام توان خود وارد میدان خواهد شد.

ما از ملت غیور بلوچ در تمام استان و هم‌چنین از سایر هموطنان عزیزمان در سایر استانهای کشور می‌خواهیم خود را به هر شکل ممکن مسلح بکنند و از خود و همشهریان خود در مقابل توحش رژیم دفاع بکنند.

درخواست ما از هموطنان عزیز مان در سرتاسر کشور آن است که با تمام توان خود از مردم بلوچستان حمایت بکنند. و با هشیاری توطئه‌های رژیم را که به‌دنبال تغییر واقعیت و هم‌چنین انشقاق بین مخالفان رژیم است را خنثی بکنند.

پیام ما به سرکوبگران وحشی رژیم آن است که پیروزی در نهایت متعلق به مردم است تا فرصت باقی است برای مصلحت کشور و ملت ایران صف خودتان را از این رژیم در حال سقوط جدا کنید در غیراینصورت مطمئن باشید شما را در هر کجایی که باشید تعقیب خواهیم کرد و برای جنایتهایتان مجازات خواهید شد.

سازمان جیش العدل

جمعه ۸مهر ۱۴۰۱

(سایت عدالت نیوز - بیانیه سازمان جیش العدل: جمعه ۸مهر ۱۴۰۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72c968c7-0ed1-43df-a8d5-ff13ba2604cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات