728 x 90

ایران – نمایش دور دوم انتخابات ارتجاع – شماره ۱

بی‌اعتنایی گسترده مردم و کسادی نمایش انتخابات به‌رغم اقدامات و تبلیغات رژیم

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

ایران – نمایش دور دوم انتخابات ارتجاع – شماره ۱

بی‌اعتنایی گسترده مردم و کسادی نمایش انتخابات به‌رغم اقدامات و تبلیغات رژیم

گزارش برخی مناطق تهران به وزارت کشور حاکی از این است که رأی دهندگان کمتر از دور اول است

گزارشات رسیده از شعب مختلف اخذ رأی در ۱۴۰شهر از ۳۱ استان نشان می‌دهد که تا ساعت ۱۱۳۰ دور دوم نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری به‌رغم تدابیر و تبلیغات گسترده رژیم با بی‌اعتنایی کامل مردم روبه‌رو شده است. پاسداران، بسیجیها و سایر ارگانهای سرکوبگر و نهادهای وابسته به خامنه‌ای با تهدید و تطمیع تلاش می‌کنند مردم را وادار به رأی دادن کنند.

در تهران شمار رأی دهندگان در شعبه‌های دبیرستان نبوت، مسجد امام جعفر صادق، دبیرستان قاسم سلیمانی، مجتمع آموزشی نبی اکرم نارمک، مدرسه کمیل نارمک، دبستان زهرا در مهرآباد جنوبی، مدرسه امیرکبیر میدان رسالت انگشت‌شمار است. گزارشهایی که از برخی از مناطق تهران به وزارت کشور ارسال شده حاکی از این است که میزان رأی دهندگان تا ساعت ۱۱ صبح از دور اول ۳۰ تا ۴۰درصد کمتر بوده است.

در تبریز در شعبه خیابان ولی عصر ۷نفر، در شعبه مسجد کبود ۳نفر، در کرمان در شعبه بزرگراه خمینی ۹نفر، در اصفهان شعبه محله سیچان ۹نفر رأی دادند. در سبزوار در شعبه هرستان دیواندری فقط چند نظامی برای دادن حضور داشتند. در ایذه شعبه مدرسه عترت با این‌که مواد نذری پخش کردند ولی کسی برای رأی دادن نیامده است.

در بابلسر بنیاد شهید کلیه کارمندانش را تهدید کرده که اگر رأی ندهند در دادن حقوق آنها تجدید نظر می‌شود. در اراک کارکنان پالایشگاه را تهدید کرده‌اند که اگر رأی ندهند اخراج می‌شوند.

در تهران در بیمارستان دی به بیماران گفته‌اند برای این‌که دچار مشکل نشوند فقط کافی است برگه رأی داخل صندوق بیاندازند ولی فقط ۵نفر از بسیجیها رأی دادند.

در بندرعباس از روز گذشته با دهیاران تماس گرفته و به آنها ابلاغ کرده‌اند که همه روستاییان باید برای رأی دادن بیایند و به جلیلی رأی بدهند. در عسلویه در شرکت پارس جنوبی کلیه مرخصی‌ها را لغو کرده‌اند و کارگران را به‌زور برای دادن رأی برده‌اند.

در زندان دستگرد اصفهان زندانیان از دادن رأی خودداری کردند. زندانیان کهنوج و لاهیجان را تهدید کرده‌اند که باید رأی بدهند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۵تیر ۱۴۰۳ (۵ ژوئیه ۲۰۲۴)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/472e9564-1692-4c09-ad96-fb9a57bbdf77"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات