728 x 90

بچه دجال سرمایه‌دار و پرهیز دادن از کسانی در «آنطرف آب»

اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه
اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه

رژیم ضد کارگری آخوندی با معرکه‌گردانان قضاییه‌اش مدعی بود مدیر عامل نیشکر هفت‌تپه که بایستی پاسخگوی حقوق پرداخت نشده کارگران باشد فراری است. اما طولی نکشید که مدیر عامل مربوطه که یک بچه دجال سرمایه‌ دار و از آقازادگان همین نظام است، برای سپاس از قضاییه خامنه‌ای و خود خامنه‌ای به روی صحنه آمد تا به تهدید کارگران بپردازد و بگوید که «بهیچوجه من الوجوه » کارخانه از بخش خصوصی به بخش دولتی برنخواهد گشت، اعتصاب و اعتراض هم هم‌چنانکه آخوند صادق لاریجانی نیز بعداً تصریح کرد چیزی به ارمغان نمی‌آورد و ما باید باهم باشیم و نباید متکی به کسانی باشیم که آنطرف آب هستند. بلکه باید در چارچوب همین نظام دست به‌دست یکدیگر بدهیم. هر چند که کارگران و مردم بستوه آمدهٔ شوش پیشاپیش جواب اراجیف او را داده‌اند.

 

به قسمتهایی از تهدیدات مدیرعامل آخوندها در نیشکر به غارت رفته هفت‌تپه توجه کنید:

 

امید اسد بیگی مدیرعامل آخوندها در نیشکر هفت‌تپه -۴آذر ۹۷

جا داره در این پیام ویدئویی از تمامی مسئولان کشوری و استانی و علی الخصوص ریاست محترم قوه قضاییه و همکارانشون تشکر و قدردانی کنم چرا که دستورات لازم جهت مجموعه‌های مرتبط به ما از جمله شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه انجام شد و همچنین این شفاف سازی صورت گرفت.

و همچنین در رابطه با حمایت همه‌جانبه نظام از بخش خصوصی این روزنه را در قلب ما ایجاد کرد که ما بتونیم هر چه بهتر و با توان بالاتر به راهمون و اهدافمون فکر بکنیم.

و طبق فرموده مقام معظم رهبری در رابطه با این‌که همیشه در صحبتهایشون اعلام کرده‌اند و فرموده‌اند که آینده کشور از آن ما مردم ایران است.

این اعتصاب بجز ایجاد بی‌نظمی و مشکلات عدیده برای مجموعه ما هیچ چیز دیگر را به ارمغان نخواهد داشت

بنده موضوعی را می‌خواهم در رابطه با شایعاتی که در این چند روز اخیر در کانالها و در بین پرسنل مطرح شده را صحبتی بکنم موضوعی که اعلام شده که باید به بخش دولتی این مجموعه واگذار بشه. این را به تمام عزیزانم اعلام می‌کنم که این مجموعه به بخش خصوصی واگذار شده طبق ضوابط کشوری طبق قوانین کشوری و هزینه هاش پرداخت شده و هزینه‌های هنگفتی را بخش خصوصی متحمل شده. و به‌هیچ‌وجه من الوجوه این مجموعه به بخش دولتی بازگردانده نخواهد شد. و خصوصی باقی خواهد ماند.

این مجموعه نه اجاره شده نه به‌صورت مدتی در اختیار قرار گرفته. فقط اینرا همه ما باید بدونیم این مجموعه خریداری شده و تا زمانی که بخش خصوصی وجود داره در اختیار این مجموعه خواهد بود. پس لازم می‌دونم که این شایعات را سریعاً بهش پایان بدم که باعث میشه لطمه و صدمات جدی به مجموعه وارد بشه. ما راهمون را خواهیم رفت و به راهمون اعتماد داریم و مطمئنیم که یک روز هفت‌تپه را آباد خواهیم دید. و از همه شما عزیزان درخواست دارم که به کانالهای معاند و افراد معاند نظام که مشکل با نظام‌مون دارند و با مملکتمون دارند گوش ندهند چرا که این افراد بغیر از سود جویی و بغیر از این‌که به اهداف سیاسی خودشون می‌خواهند برسند هیچ هدف دیگه‌ای را دنبال نمی‌کنند باید همه ما بدونیم که کسایی که اونور آب نشسته‌اند نه برای ما نانی خواهند آورد و نه برای ما اعتبار و عزتی ما خودمون هستیم که باید به داد خودمون برسیم. تنها زمانی که اتفاق بیفته که ما بتونیم همیشه موفق باشیم زمانی است که همه در کنار هم باشیم و خودمون در فکر خودمون باشیم. چرا که اگر منتظر باشیم افراد دیگر از یک جای دیگر دنیا بیان و کشور ما را آباد بکنند این اتفاق شدنی نیست. دلسوز زندگی ما بدونید خود ما هستیم. و همین باید به هیچ فکر دیگه‌ای نباید باشیم چرا که این موضوع فقط در قالب کشورمون و مردممون هستش که ما باید با همدلی در کنار هم این موضوعات رو حل و فصل بکنیم.

و از همینجا اعلام می‌کنم که ما در سه چهار روزه گذشته حقوقی رو به‌صورت کامل پرداخت کردیم و در دو سه روز آینده هم که تقریباً فکر می‌کنم که برای فردا یا نهایتاً پس فردا حقوق بعدی به حساب پرسنل محترم شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه واریز خواهد شد به امید خدا تا به بهره‌برداری برسیم و سریعاً بتونیم شرایط را برگردونیم به شرایط طبیعی و احیا بکنیم. پس از تمامی پرسنل محترم درخواست می‌کنم که سریعاً به محل کار خودشون بازگردند چرا که زمان زیادی را از دست دادیم و باید سریعاً این زمان تلف شده را جبران بکنیم تا به امید خدا این مجموعه را به شرایط و جاده اصلی خودش برگردونیم. و از همه شما عزیزان محترم تشکر می‌کنم و آرزوی خوشبختی و سربلندی را برای یکایک مردم شرکت کشت و صنعت هفته، شوش و استان خوزستان را از خداوند بزرگ خواستارم امیدوارم همیشه سربلند باشید. بدرود درود به تمام مردم شریف ایران زنده باد هفت‌تپه زنده باد ایران‌زمین خدا نگهدار.

 

پیام کانون شورشی ۱۳۴۴از شوش: جواب، در همین طرف آب با آتش و فولاد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1bd752e-73ee-4c38-baad-e4ccefed7c56"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات