728 x 90

بولتون: تنها راه ممانعت از ایران اتمی، تغییر رژیم در تهران است

جان بولتون
جان بولتون

جان بولتون در مقاله‌ای که روز یکشنبه ۲۱ آذر در هیل [نشریه کنگره آمریکا] تحت عنوان «بایدن در رقابت اراده‌ها با رژیم ایران بر سر هسته‌یی شکست می‌خورد» درج شده می‌نویسد:
با نگاهی به آینده، ایران با قاطعیت هر گونه توافقی را... رد خواهد کرد. نتیجه اجتناب‌ناپذیر این است که تهران آن‌قدر مصمم به دستیابی به تسلیحات اتمی است و چنان با فریب بازی می‌کند که حتی نمی‌توان به رژیم اجازه برنامه هسته‌یی "صلح آمیز" را داد.

برای چندین دهه، رؤسای جمهور آمریکا، داشتن سلاح هسته‌یی برای ایران را "غیرقابل قبول" اعلام کرده‌اند. در مورد کره شمالی هم همین را گفتند. آنها تا حد زیادی در مورد کره شمالی شکست خوردند و در مورد ایران نیز در آستانه شکست هستند. تحریم‌های اقتصادی، بدون تحریم‌های بیشتر، شکست‌خورده‌اند...
اگر ایران هسته‌ای، واقعا غیرقابل قبول است، تنها راه پیش‌رو، تغییر رژیم در تهران و اقدامات نظامی-اطلاعاتی است که برنامه‌های هسته‌یی ایران را بی‌ضرر می‌کند. بر این اساس، ... واشنگتن باید تصمیم بگیرد که چه کسی در این مسابقه اراده‌ها برنده خواهد شد. ؟!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2bbc84c-43a2-469f-be72-8a49d8f5b7a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات