728 x 90

بولتن نیوز: شعار «مصدق روحت شاد»! در فضا طنین‌انداز شد

قیام تشنگان در خوزستان
قیام تشنگان در خوزستان

اعتراف رژیم به ماهیت سیاسی اعتراضهای صنفی با مطالبات معیشتی

یک رسانه حکومتی به نام بولتن نیوز ۱۱مرداد نوشت: «کافیست به شعارهایی که این روزها معترضان به کمبود آب و برق سر می‌دهند نگاهی بیاندازیم تا به خاستگاه این اعتراضات که بلافاصله پس از چند ساعت به اغتشاش تبدیل می‌شود پی ببریم. شعارهایی که سر داده می‌شود خود نشان می‌دهد که درد کجاست و در کجا باید خط خود را در برابر دشمن ببندیم.

روزهای گذشته شاهد تجمع های جداگانه‌ای در رباط کریم و چهارراه ولی عصر (عج) تهران بودیم. تجمع‌کنندگان در رباط کریم ابتدا شعار «از خوزستان تا تهران، اتحاد، اتحاد» سر دادند تا با هموطنان خوزستانی همدردی کرده باشند اما بلافاصله این شعار به کنار گذاشته شد و شعار «مصدق روحت شاد»! در فضا طنین‌انداز شد.

ضد انقلاب و در رأس آنها مجاهدین اولین کسانی هستند که به‌دنبال بهره‌برداری از این اوضاع و ماهی گرفتن از آب گل‌آلود می‌باشند چرا که هنوز یک ساعت هم نگذشته، این شعارها تحت عنوان شعارهای معترضان علیه نظام، فضای مجازی را پر می‌کند.

در این شک نکنید که دشمن، به‌دنبال حوادثی بسا فراتر از ۹۶ و ۹۸ هستند و مجاهدین از همه مرزهای کشور و از همه نقاط، نظام را در تیررس خود قرار داده‌اند. (سایت بولتن نیوز رژیم۱۳ مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c559b741-cd63-468e-a4ee-1b7780d8836c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات