728 x 90

بور شدن رژیم و درخواست مسخره قضاییه جلادان از کانون وکلا برای معرفی وکیل مجاهدین

چکش دادگاه
چکش دادگاه

بور شدن رژیم

و درخواست مسخره قضاییه جلادان از کانون وکلا

برای معرفی وکیل مجاهدین با توجه به اتمام مهلت قانونی!

 

تلویزیون رژیم ۱۱شهریور ۱۴۰۲:

گوینده: دادگستری استان تهران از کانون وکلا خواست برای اعضای سازمان مجاهدین خلق وکیل تسخیری معرفی کند.

با توجه به اتمام مهلت قانونی یک ماهه برای ۱۰۵ متهم پرونده سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین جهت معرفی وکیل به دادگاه دادگستری استان تهران در مکاتبه‌ای با رئیس کانون وکلای دادگستری خواست بر اساس قانون آئین دادرسی کیفری فهرستی از وکلا را جهت تعیین وکیل تسخیری برای اعضای منافقین به دادگاه کیفری یک استان تهران معرفی کند. دادگاه کیفری یک استان تهران پیش از این با صدور آگهی عمومی از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین خواسته بود برای دفاع از خود وکیل به دادگاه معرفی کنند. (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۱شهریور)

 

درخواست مسخره قضاییه جلادان از کانون وکلا برای معرفی وکیل تسخیری مجاهدین در حالیست که رژیم از یک‌سو در مضحکه محاکمه مجاهدین پس از ۴۲سال اعدام و قتل‌عام بور و سنگ روی یخ شده، و از سوی دیگر، مصوبه مجلس ارتجاع کانون‌های وکلا در حاکمیت آخوندی را زیرمجموعه یکی از نهادهای تابع وزارت اقتصاد قرار داده و حق صدور پروانه وکالت را از کانون وکلا سلب کرده، و مجاهدین خواهان حمایت عمومی از وکلای معترض در داخل ایران و در سطح بین‌المللی شده‌اند. چرا که پس از ۴۲سال تصفیه و تهدید و محدودیت و سرکوب وکلا، مصوبه مجلس آخوندی نقطه پایانی بر حق وکالت و برخورداری از وکیل حتی در حیطه‌های مدنی و غیرسیاسی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72d0ac06-b9f5-43c4-b20f-dc8e73cd3058"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات