728 x 90

بور شدن رژیم از خنثی شدن توطئه تروریستی علیه اجلاس ایران آزاد در اشرف۳

اشرف۳
اشرف۳

بور شدن رژیم از خنثی شدن توطئه تروریستی علیه اجلاس ایران آزاد در اشرف۳ و سرخ کردن صورت سیلی خورده نظام با هک کاری در آلبانی با چاشنی مستعمل «مرگهای مشکوک در مقر منافقین»!

 

تلویزیون رژیم اول مرداد ۱۴۰۱: اجلاس سالانه منافقین که قرار بود روزهای آینده در اردوگاه اشرف۳ برگزار بشه در پی هک گسترده سامانه‌های خدمات آنلاین آلبانی به تعویق افتاد.

یورونیوز دیروز از هک گسترده در شهر تیرانای آلبانی خبر داد. هک‌های وسیع که از آنها به‌عنوان پیشرفته‌ترین روشهای حوزه هک یاد شده. این حملات سایبری گسترده و پیچیده بود و زیرساختهای دولتی و سایر خدمات عمومی را هدف قرار داد. حملات سایبری به دستگاههای دولتی آلبانی خدمات عمومی این کشور را تحت تأثیر قرار داد.

یک شهروند آلبانیایی: همه شبکه‌ها قطع شده و ما نمی‌تونیم خدمات دولتی را انجام بدهیم.

اما فقط دستگاههای دولتی نبودند که تحت تأثیر این حمله سایبری قرار گرفتند، اینجا مقر گروهک منافقین در آلبانی است هکی که باعث شد نشست سالانه آنها لغو شود. اما مشخص نشد این هکها کار کی بود. همراه حمله سایبری مرگ مشکوک دومین فرد از شورای مرکزی منافقین به بیرون درز کرده خبرهایی که حکایت از شرایط پیچیده در لانه منافقین است.

 

بور شدن رژیم از خنثی شدن توطئه تروریستی علیه اجلاس ایران آزاد در اشرف۳

 

سفارت آمریکا در آلبانی هم به شهروندانش در این کشور هشدار داده است. هشدار امنیتی تهدیدی که اجلاس جهانی ایران آزاد را هدف قرار می‌دهد. نشستی که برای منافقین بسیار پر اهمیت بود و قرار بود مانند نشستهای گذشته مقامات آمریکایی و اروپایی در آن شرکت کنند باید در آن شرکت کنند و هم‌سو با اهداف آنها صحبت کنند.

رودی جولیانی: ما هم مثل شما معتقدیم که نظام جمهوری اسلامی ایران باید برود.

قاضی تدپو: من و سایر اعضای کنگره سنا این موضوع را دنبال کردیم و با حمایت از ۱۰۰تن از اعضای کنگره قطعنامه‌یی در حمایت از شما ارائه دادیم.

گزارشگر: به همین دلیل با دعوت از مقامات آمریکایی و اروپایی در این نشست‌ها به‌دنبال حاشیه‌ای امن بودند.

تیلیس نماینده کنگره آمریکا: ما باید برای اسکان آنها در کشوری امن تلاش کنیم.

گزارشگر: که در نهایت هم آلبانی با دریافت ۲۵میلیون یورو حاضر به میزبانی از آنها شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a590c02d-4789-4d7f-9607-b47ed6478089"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات