728 x 90

بهانه‌تراشی مضحک روحانی برای نخریدن واکسن

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی روز یکشنبه ۱۱بهمن در جلسه ستاد حکومتی کرونا با بهانه‌تراشی مضحک برای نخریدن واکسن کرونا گفت: «ما تنها هستیم. همین الآن که می‌خواهیم واکسن تهیه کنیم چه مشکلاتی داریم! عبور از پیچهای مختلف! دنیا که این‌طور نیست! ما با مشکلات ویژه‌یی روبه‌رو هستیم».

وی به بازگشاییها و انداختن مردم در دام کرونا اعتراف کرد و گفت: «یک تصمیمی از روزهای اولیه اتخاذ کردیم که همه کارخانه‌ها و... به‌فعالیت‌شان ادامه دهند. عده‌یی مخالف بودند، حتی در دنیا می‌گفتند ایران دارد بی‌محابا کارها را ادامه می‌دهد، اما ما این تصمیم را گرفتیم».

آخوند روحانی آب پاکی روی دست مردم ریخت و گفت: ما سال آینده به‌واکسن می‌رسیم.

رئیس جمهور ارتجاع با وقاحت برای انداختن تقصیر پیک چهارم به‌گردن مردم افزود: «پروتکلها کاهش پیدا کرده و زیر ۸۵درصد رسیده که خطرناک است. اگر در ماه بهمن و اسفند رعایت نکنیم، خطرناک است».

روحانی با ابراز وحشت از خشم و قیام مردم گفت: «سال گذشته سال بسیار سختی برای ما بود. مردم از نظر روحی و روانی تحت فشار هستند. یک فشار روحی و روانی بزرگ بودند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/630fe158-67c2-4803-bba3-55c3e3b42d08"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات