728 x 90

به محاق رفتن دوباره برجام از زبان رسانه‌های رژیم

برجام
برجام

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی روز یکشنبه ۶شهریورماه در سرمقاله خود با عنوان «احیای برجام باز هم توقف!» نوشت: رسانه‌ها به‌صورت غیررسمی متنی را منتشر کرده‌اند که بخشی از پاسخ طولانی آمریکا به‌سؤالهای نظام را در بر دارد و نشان می‌دهد موارد مهمی از خواسته‌های نظام مورد قبول آمریکا واقع نشده است. اگر این متن واقعاً همان باشد که آمریکا در پاسخ نظام برای اتحادیه اروپا فرستاده است، به‌نظر می‌رسد مذاکرات برجامی باز هم به محاق می‌رود.

 

فلاحت پیشه، رئیس پیشین کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع، تحت عنوان «طنز تلخ احیای برجام» نوشت: طنز تلخ این موضوع این است که هر توافقی منجر به تنش‌زدایی می‌شود ولی هر دو طرف می‌خواهند این تعهد را بدهند که احیای برجام به‌معنای پایان تنش نیست. لذا دیپلماسی عمومی مبتنی بر تنش در مقایسه با دیپلماسی رسمی تنش‌زدا دچار چالش شده است.

 

به گزارش روزنامه حکومتی آرمان محعبلی، دیپلمات سابق رژیم با نگرانی گفت: برجام به روزهای حساس خود رسیده و کشورهایی هم توافق را دلایل مختلف برنمی‌تابند که مشخصاً می‌توان به تحرکات ضدبرجامی خاورمیانه‌ای اشاره کرد.

این روزنامه افزود: نوعی دوگانگی مبهم بر توافق اتمی سوار شده و همین روند باعث بلاتکلیفی و سردرگمی شده است... لذا بایستی این بحران یک‌بار برای همیشه رفع شود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49363288-b6a5-4adf-987f-28bf6ebe8881"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات