728 x 90

بدنبال اختلال در سامانه شهرداری تهران همچنان استفاده از سامانه‌های مختلف «شهرداری تهران» مقدور نیست

تسخیر سامانه شهرداری تهران
تسخیر سامانه شهرداری تهران

 به‌گزارش خبرگزاری حکومتی برنا ۱۶خرداد با گذشت چهار روز از «هک» سامانه‌های مختلف متصل به «شهرداری تهران»، این مجموعه روز دوشنبه اعلام کرد تا چند روز آینده کماکان قادر به ارائه بسیاری از خدمات به متقاضیان نخواهد بود.

مرکز ارتباطات شهرداری تهران طی اطلاعیه‌ای که در رسانه‌های ایران انتشار یافته، امروز دوشنبه شانزدهم خردادماه اعلام کرد که در پی «حملات خرابکارانه» به «برخی سامانه‌های خدماتی» شهر تهران، در حال حاضر برخی از این سامانه‌ها برای آنچه که «اطمینان بیشتر از پایداری» و «خدمت‌رسانی حداکثری» عنوان شده، «به صورت موقت محدود شده است».

همچنین خبرگزاری نیروی تروریستی قدس در روزهای گذشته با اعتراف به گوشه‌یی از ضربه بزرگ تسخیر بیش از ۵هزار دوربین کنترلی شهرداری تهران نوشت:‌ پس از گذشت دو روز از اختلال در سامانه "تهران من" همچنان استفاده از این سامانه از دسترس شهروندان خارج است و زمان استفاده مجدد از سامانه "تهران من" هنوز مشخص نیست.

این خبرگزاری حکومتی افزود:‌ سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در روز پنج‌شنبه ۱۲خرداد۱۴۰۱ طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ظهر امروز ۱۲خردادماه، اختلال عمدی در صفحه سامانه اینترنتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد و در حال حاضر سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا، موقتاً از دسترس خارج شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e295c9f2-5f31-4a24-afda-c51cb101b3ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات