728 x 90

بنیاد هریتیج: بایدن باید رژیم ایران را در قبال سرکوب بازخواست کند

قیام سراسری ایران شهریور ۱۴۰۱
قیام سراسری ایران شهریور ۱۴۰۱

بنیاد هریتیج روز ۱۱مهر نوشت: پس از کشته شدن مهسا امینی، زن ۲۲ساله‌ای که توسط گشت موسوم به ارشاد مورد ضرب و شتم مرگبار قرار گرفت، اعتراضات گسترده در ایران هم‌چنان ادامه دارد.
دیکتاتوری وحشیانه رژیم ایران روی دولت بایدن حساب باز کرده است تا چشم خود را بر مصیبت مردم ایران ببندد.
بایدن باید فوراً به مذاکرات هسته‌یی شکست‌خورده با ایران پایان دهد و استراتژی «طرح B» را برای شکست تهدیدهای ایران اتخاذ کند.
... دیکتاتوری وحشیانه رژیم ایران روی دولت بایدن حساب باز کرده است تا در تلاشی نادرست برای مذاکره بر سر توافق هسته‌یی با تهران چشم خود را بر مصیبت مردم ایران ببندد، درست همان‌طور که دولت اوباما پس از اعتراضات گسترده ایران در سال۲۰۰۹ انجام داد.
سیاست جو بایدن در قبال ایران هم‌چنان بهم ریخته است. دولت وی هفته گذشته به رئیسی ویزا داد تا به مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک سفر کند، جایی که او همزمان با تیراندازی به ایرانیان در خیابانهای ایران، ایالات متحده را محکوم و بدنام کرد... .
رژیم ستمگر ایران باید به‌خاطر جنایات سیستماتیک خود علیه مردم خود و حملات تروریستی خود علیه دیگران پاسخگو و مجازات شود، نه با میلیاردها دلار تخفیف تحریمی برای امضای یک توافق هسته‌یی واهی ...
یک توافق هسته‌یی معیوب دیگر، نه تنها دیکتاتورهای رژیم ایران را غنی می‌کند و تهدیدات امنیتی آنها را برای ایالات متحده و متحدانش تقویت می‌کند، بلکه ظرفیت آنها را برای سرکوب مخالفان داخلی نیز افزایش می‌دهد.
برندگان بزرگ چنین معامله‌ای رژیم ایران، روسیه، چین و نیابتیهای تروریستی تهران خواهند بود. مردم مضطرب ایران یکی از بزرگترین بازندگان خواهند بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2358b8ea-6091-427c-a38b-deef84d85afa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات