728 x 90

بلژیک-روزنامه هت لتسه نیوز: رژیم ایران حملات را پس از تبادل زندانیان بلژیکی تشدید می‌کند

روزنامه هت لتسه نیوز
روزنامه هت لتسه نیوز

توصیه پلیس قضایی در فرانسه

در رابطه با حملات تروریستی اخیر در سنت اوئن لومون

پلیس قضایی در فرانسه توصیه کرد

تا خاتمه تحقیقاتی که در جریان است

جزئیات و عکس و فیلم منتشر نشود

 

بلژیک-روزنامه هت لتسه نیوز

رژیم ایران حملات را پس از تبادل زندانیان بلژیکی تشدید می‌کند

۱۲ ژوئن ۲۰۲۳

-بلژیک-روزنامه هت لتسه نیوز

 

در فرانسه، تلاش برای آتش زدن ساختمان مخالفان ایرانی خنثی شد. آتش به‌سرعت خاموش شد و تلفات جانی نداشت. همین ساختمان دو هفته قبل نیز گلوله‌باران شده بود. اپوزیسیون ایران این را در ارتباط با قرارداد تبادل زندانیان می‌داند که طی آن کشورمان دیپلمات ایرانی اسدالله اسدی را که به اتهام تروریسم محکوم شده بود به کشورش بازگرداند.

«تبادل زندانی که ماه گذشته اسدالله اسدی تروریست را آزاد کرد، رژیم ایران را برای برنامه‌ریزی اقدامات تروریستی جری‌تر کرده است».

شورای ملی مقاومت ایران می‌گوید در حمله روز یکشنبه به کسی آسیبی نرسید، اگر چه پانزده نفر در ساختمان حضور داشتند و آتش‌نشانی مجبور شد برای خاموش کردن آتش بیاید. به‌گفته شورای ملی مقاومت ایران، دو مظنون به‌محض ظاهر شدن مردم در خیابان با یک ماشین منتظر فرار کردند. آنها فارسی صحبت می‌کردند که نشان‌دهنده اصلیت ایرانی آنهاست.

در ۳۱می، همان ساختمان قبلاً هدف شلیک گلوله‌ها قرار گرفته بود. شورای ملی مقاومت ایران آن را به بازگشت اسدی به ایران در ۲۶می‌ ربط می‌دهد. سپس دیپلمات تروریست با اولیویه واندکاستیل، کارمند توسعه بلژیکی و سه اروپایی دیگر که توسط رژیم ایران گروگان گرفته شده بودند، مبادله شد.

شورای ملی مقاومت که در محاکمه علیه اسدی شاکی بوده است، در بیانیه خود گفت: این ثابت می‌کند که تبادل زندانیان با رژیم ایران اقدامات تروریستی را تشدید و تقویت می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7693d6d1-aeb8-46cc-b082-5260d4e9450f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات