728 x 90

بلومبرگ شناسایی و افشای هکرهای رژیم ایران توسط وزارت دفاع آمریکا

هکر - عکس از آرشیو
هکر - عکس از آرشیو

به گفته فرماندهی سایبری ایالات متحده، وزارت اطلاعات رژیم ایران فعالان ضد رژیم در خارج از کشور را از طریق شبکه مأموران خود که در سفارتخانه‌های رژیم ایران قرار دارند زیر نظر می‌گیرد.

بلومبرگ روز چهارشنبه ۲۲دیماه نوشت: وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد گروه هکری موسوم به «آب گل آلود» با اطلاعات رژیم ایران مرتبط است.

بلومبرگ می‌افزاید: با انجام این کار، فرماندهی سایبری آمریکا چندین ابزار نرم‌افزاری آزاد را که توسط این گروه هکری استفاده می‌شد شناسایی کرد و در تلاش برای خنثی کردن حملات بیشتر، آنها را فاش نمود. به‌گفته وزارت دفاع آمریکا، ظاهراً گروه هکری آب گل‌آلود از این ابزار برای دسترسی به شبکه‌های کامپیوتری جهانی استفاده کرده است.

یک سخنگوی فرماندهی سایبری ایالات متحده گفت افشای این گروه هکری «تصویری جامع» از نحوه جمع‌آوری اطلاعات توسط هکرهای رژیم ایران از طریق استفاده از بدافزار ارائه می‌دهد. این آژانس سایبری، گروه هکری آب گل‌آلود را زیر نظر وزارت اطلاعات و امنیت رژیم ایران معرفی کرد... .

به‌گفته فرماندهی سایبری ایالات متحده، وزارت اطلاعات رژیم ایران مخالفان سیاسی را شناسایی می‌کند و «فعالان ضد رژیم در خارج از کشور را از طریق شبکه مأموران خود که در سفارتخانه‌های ایران قرار دارند زیر نظر می‌گیرد. (بلومبرگ ۲۲دی ۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/54d679b3-ab16-4efe-9d92-e5d12b8828cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات